חג לדמוקרטיה? • כל הבלגן בקלפיות – מתעדכן

    שלמה בן יוסף No Comments on חג לדמוקרטיה? • כל הבלגן בקלפיות – מתעדכן
    20:39
    23.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on סערה בקבינט: "גיוס חרדים? הצבא משחרר לוחמי מילואים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    *מפלגת ״ישראל ביתנו״ מגישה ברגעים אלה, באמצעות בא כוחה, תלונה לוועדת הבחירות המרכזית בנוגע למספר תקריות בהן הותקפו נציגי המפלגה. בנצרת הותקפה יו״ר קלפי מטעם ״ישראל ביתנו״ ע״י מקומיים ומשטרה נשלחה למקום. בבאקה אל גרבייה, כפר קרע וסכנין נמנעה כניסתם של נציגי המפלגה שהגיעו עם כתבי מינוי לקלפיות. ״ישראל ביתנו״ מגנה בתוקף את הניסיונות החוזרים ונשנים לזייף את תוצאות הבחירות במגזר הערבי ולמנוע תוך אלימות מנציגי המפלגות הציונות להשקיף ולשמור על טוהר הבחירות בכפרים הערבים.

    מפלגת ״ישראל ביתנו״ מגישה ברגעים אלה, באמצעות בא כוחה, תלונה לוועדת הבחירות המרכזית בנוגע למספר תקריות בהן הותקפו נציגי המפלגה. בנצרת הותקפה יו״ר קלפי מטעם ״ישראל ביתנו״ ע״י מקומיים ומשטרה נשלחה למקום. בבאקה אל גרבייה, כפר קרע וסכנין נמנעה כניסתם של נציגי המפלגה שהגיעו עם כתבי מינוי לקלפיות. ״ישראל ביתנו״ מגנה בתוקף את הניסיונות החוזרים ונשנים לזייף את תוצאות הבחירות במגזר הערבי ולמנוע תוך אלימות מנציגי המפלגות הציוניות להשקיף ולשמור על טוהר הבחירות בכפרים הערבים.

    *בקלפי בתרשיחא, היום סמוך לשעה 11:00 , ביקשה אזרחית להיכנס עם אימה להצביע לאחר שכבר מימשה את זכות ההצבעה שלה קודם לכן. מזכיר הקלפי סרב לתת לה להיכנס עם האם.

    החשודה בתגובה איימה על המזכיר כי תפגע בו , המזכיר הגיש תלונה ושוטרי תחנת מעלות עיכבו את החשודה לתחנה והיא נחקרת ברגעים אלו.

    עו"ד אברהם יוסטמן חבר ועדת הבחירות המרכזית פנה בתלונה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית נגד אתר YNET, המעודד לכאורה הצבעה לא חוקית. בכתבה שפורסמה באתר תחת הכותרת "להתחזות לחולים" מתוארת אפשרות להצבעה בקלפי נגישה גם עבור מי שאינו מוגדר מוגבל בניידות. לדברי עו"ד יוסטמן זו אפשרות שאינה חוקית ואינה לגיטימית. והוא מבקש מכב' השופט שיורה לעורכי האתר להסיר את הידיעה באופן מיידי.

    בקלפי בבית שמש נעצר צעיר כבן 23 תושב המקום לאחר שהפר את הסדר בקלפי והפך את עמדת הפתקים במקום. החשוד הועבר לחקירה בתחנת בית שמש.

    חשד להתחזות לאחר בקלפי בבית אליעזר- חדרה. תושב בית אליעזר באמצע שנות השלושים שהגיע לממש את זכותו להצביע הופתע לגלות מחברי ועדת הקלפי כי אדם אחר כבר הצביע במקומו. תחנת חדרה פתחה בחקירה.

    חשד להתחזות לאחר בארבע קלפיות בתחום היישובים עכו, קרית אתא, טבעון, ונהריה. מדובר בארבעה מקרים בהם הגיעו 4 תושבי היישובים לממש זכותם והתברר כי כבר הצביעו בשמם. התחנות עכו זבולון ונהריה פתחו בחקירה. — בתחנת עכו נבדק חשד כי בקלפי ביישוב ירכא הוכנסו מס' מעטפות בודדות לקלפי ע"י מצביע, הארוע הועבר לטיפול יו"ר ועדת הקלפי ושופט הוועדה האזורית.

    לתחנת המשטרה בעפולה, הגיע צעיר (19) מקומי וביקש להתלונן על כך שסמוך לשעה 14:30 הגיע לקלפי בבית ספר וביקש לממש את זכות ההצבעה שלו. המזכיר בקלפי מסר לו כי על פי הרישומים מופיע כי כבר הצביע היום. תחנת עפולה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

    התחזות בקלפי. 17:30 מגדל העמק. אזרח (48) תושב העיר, שהגיע לממש את זכותו להצביע בבית ספר במגדל העמק, גילה כי הוא כבר מסומן כמי שהצביע לדברי מזכיר הקלפי. תלונה הוגשה במשטרה ותחנת מגדל העמק חוקרת את נסיבות המקרה.

    בצפת אזרח בן 24 מקומי, שהגיע להצביע בקלפי בעיר, גילה כי הוא מסומן כמי שהצביע. תחנת צפת גובה תלונה וחוקרת את נסיבות המקרה.

    משטרת טבריה עצרה 2 חשודים בחשד להתפרעות  ותקיפת שוטרים בתוך הקלפי. בכפר ואדי חמאם ,סמוך לשעה 19:00  נכנסו 2 אזרחים להצביע בקלפי. כשהגיעו למזכירות נדרשו להציג תעודת זהות אך לשניים לא היתה תעודת זהות. השניים החלו להתפרע ולצעוק במקום,דרשו להתביע גם ללא ת.ז. שוטרי תחנת טבריה  שהיו מחוץ לקלפי ניסו להרגיע את המצב אך השניים שהדיפו ריח חריף של אלכוהול החלו להתפרע ואף לתקוף את השוטרים. שני המתפרעים נעצרו ומובלים כעת לתחנת המשטרה בטבריה לחקירה.

    שוטרי תחנת עיירות עכבו לחקירה בחורה כבת 25 תושבת תל שבע בחשד שניסתה להצביע פעם נוספת תוך שימוש בתעודת זהות של בחורה אחרת, זאת לאחר שמימשה את זכותה והצביעה מוקדם יותר. בעקבות פנייה של מזכיר הקלפי ביישוב תל שבע הגיעו השוטרים לקלפי, שם הייתה בחורה שעל הבדיקה כבר הצביעה מוקדם יותר והגיעה כשהיא מצויידת בתעודת זהות של בחורה אחרת. החשד התעורר לאחר שבבדיקת תעודת הזהות הבחינו שאין דימיון בין הבחורה שהגיעה לבן התמונה שהייתה בתעודת זהות ועקב כך זומן למקום כוח משטרתי. החשודה עוכבה לחקירה בתחנת עיירות נקודת תל שבע.



    0 תגובות