ישיבת הממשלה הראשונה • נתניהו: "חייבים לשים את המחלוקות מחוץ לחדר"

    גואל ועקנין 2 Comment on ישיבת הממשלה הראשונה • נתניהו: "חייבים לשים את המחלוקות מחוץ לחדר"
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר הזה, עם ישראל קם למדינה עם ממשלה ושרים ועם אופוזיציה שתעשה הכל להציק ולתקוף. אמש (רביעי) באישון ליל – לאחר שהשרים נשבעו אמונים למדינה בטקס החגיגי בכנסת – התכנסו השרים לישיבת ממשלה ראשונה בראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    נתניהו – שבאופן מיוחד זקוק לכל אחד ואחד מבני מפלגתו ומחברי המפלגות החברות בקואליציה – פתח את הישיבה הראשונה ואמר כי "למרות כל התלאות שהיינו צריכים לעבור כדי להגיע לרגע הזה, אני עדיין נרגש מהמעמד ואני בטוח שגם אתם. מהרגע הזה אנחנו חייבים לשים את המחלוקות מחוץ לחדר הזה ולהתרכז בעשיית טוב למען אזרחי ישראל – כל אזרחי ישראל", אמר ראש הממשלה.

    במטרות הממשלה שנתניהו מנה – הוא לא שכח את הנושא הביטחוני, "אנחנו נפעל בנחישות, באחריות ובתקיפות מול הניסיונות לאתגר את גבולותינו ואת ביטחוננו גם מקרוב וגם מרחוק. יידעו כל אויבי ישראל שמול כל האיומים המופנים נגדנו, יש לנו קווים אדומים – זאת הייתה המדיניות שלנו בממשלות הקודמות, זו המדיניות שלנו גם בממשלה הנוכחית.

    לדבריו, "אנחנו נמשיך במאמץ לקדם הסדר מדיני תוך עמידה על האינטרסים החיוניים לביטחונם של אזרחי ישראל. במקביל ואולי בסיוע לזה, אנחנו ננסה לממש את ההזדמנויות של התפתחויות אזוריות וצירי פעולה חדשים במדינות המתונות והאחראיות שמסביבנו".

    כמו"כ התייחס ראש הממשלה לנושאים החברתיים ואמר כי "אנחנו נפעל לשיפור רווחת החיים, בדגש על הורדת יוקר המחייה ויוקר מחירי הדיור בפרט, אנחנו נפעל להמשך צמצום הפערים בחברה הישראלית, נמשיך לחבר את הנגב והגליל למרכז ונחזק את התעסוקה שם ובכל הארץ"

    על יוצאי אתיופיה אמר כי "אנחנו קשובים לזעקה שעולה מאחינו העולים מאתיופיה ובני משפחותיהם ואנחנו נקים ועדת שרים מיוחדת לטיפול מתמיד בבעיה הזאת בשבוע הבא, בראשותי. אנחנו מחויבים לפעול לטובת כלל אזרחי ישראל ואנחנו נעשה את כל מה שאפשר כדי להצדיק את האמון שהעם נתן בנו".

    "עכשיו פשוט הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולעשות את העבודה. ושיהיה לכולנו בהצלחה", אמר נתניהו לסיום.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ביבי היה צריך לעבור תלאה מסויימת כדי שתהיה לו כפרה במקצת על מה שהיה שותף לתלאות הרבות – פי מיליארד – שעבר הציבור החרדי בשנתיים של הקדנציה הקודמת.

    2. 1

      ממשלה 34 בראשות בנימין נתניהו: ראשיתך מצער היה, מאד ישגא אחריתך (פסוק)