נשיא איראן הזמין אישי ציבור לארוחה חגיגית, המוזמנים החרימו

    מוטי סבן No Comments on נשיא איראן הזמין אישי ציבור לארוחה חגיגית, המוזמנים החרימו

    חסאן רוחאני נשיאה של איראן לא עבר מעולם השפלה שכזאת: הוא הזמין לארוחה חגיגית אישי ציבור מוכרים ואהודים באיראן שתמכו בו בעבר, לרוע מזלוכולם החרימו את הזמנתו ותקפו אותו ברשתות החברתיות

    16:31
    03.06.24
    נתי קאליש No Comments on ברוך דיין האמת: אביו של הרב זמיר כהן הלך לעולמו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי השלטון באיראן בצרות: נשיא איראן חסאן רוחאני הזמין אומנים ואישי ציבור לשבור איתו את צום הרמאדן בארוחת עיד אל פיטר, אך לתדהמתו גילה שאף אחד מבין המוזמנים אינו מעוניין וכל מוזמן בנפרד מחה בפניו ולא הגיע.

    המצב באיראן בתקופה האחרונה העשה מתוח יותר ויותר, אנשים ברחובות מתכנסים להפגין כנגד המשטר, בתחבורה הציבורית נשמעות קריאות "מוות לדיקטטור" שהכוונה היא לאייתולה עלי רוחאני, בכל אסיפה ציבורית נשמעים טענות קשות כנגד המשטר.

    עיקר הטענות הם על המצב הכלכלי במדינה והשחיתות הפושעת בכל חלקה ציבורית ופרטית. משמרות המהפכה הגוף הענק שנאמן לשמור על שלטון האייתולות עושה ככל העולה על רוחו, לוקח את מיליארדי הדולרים הנכנסים למדינה וממן את אנשין ומקורביו, בכל עניין המצריך אישור ממשלתי דבר לא מתקדם בלי מעטפות מזומנים לקרובי השלטון.

    לאנשים באיראן זה נמאס, וככל שהזמן עובר וארה"ב יותר לוחצת ההפגנות גוברות בעידודה של ארה"ב. השבוע הזמין נשיא איראן לסעודה חגיגית אישי ציבור שתמכו בו בבחירות האחרונות לבעןדה חגיגית בחודש הראמדן לשבירת הצום.

    מהר מאוד העלו אותם אנשי ציבור את תגובתם לרשתות החברתיות, ואמרו לא לרוחאני. אנחנו לא מעוניינים להגיע לאכול אצלך ולא רק זה אלה אנחנו לא נצביע לך בבחירות הבאות, אנחנו מאוכזבים ממך ומההבטחות לשיפור כלכלי שלא רק שלא שופרו אלה הדרדרו עוד יותר.

    כלל האנשים הגיבו בנפרד אך את אותם אופי התגובות. אין ספק כי הצעדים למהפכה במדינה כנראה הולכים וקרבים ומחסום הפחד נופל אט אט.



    0 תגובות