גיפט טראמפ: ישראל תקבל סיוע בטחוני לקראת תקיפה אפשרית באירן

    מוטי סבן No Comments on גיפט טראמפ: ישראל תקבל סיוע בטחוני לקראת תקיפה אפשרית באירן

    נשיא ארה"ב חתם על מסמך המאשר לשלוח לישראל סיוע ביטחוני נרחב במטרה לשפר את המוכנות הישראלית במקרה שישראל תתקוף באירן או תותקף על ידי איראן | בסיוע: יכולות הגנה ומודיעין מתקדמים. מטוסי תדלוק והרחבת יחידות סדיר

    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ידיעה שמתפרסמת היום (שלישי) בעיתון "אשראק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון, מצליחה לעורר את הזיכרון הקרוב רחוק על המלחמה באיראן, כזכור נשיא איראן רוחאני אמר שהורה לאנשיו להתכונן להעשיר צינטרפוגות. בנימין נתניהו אמר בתגובה כי ישראל תפעל לעצור את הגרעין האיראני.

    בכירים ישראלים, כך על פי העיתון, אמרו כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אישר הרחבה משמעותית של הסיוע הביטחוני לישראל. במסגרתו, מספר היחידות הצבאיות האמריקניות הנמצאות בישראל יורחבו הבאופן סדיר.

    כמו כן חיזוק יכולות ההגנה והמודיעין של ישראל לאיכון שיגור טילים בליסטיים מאירן אל עבר ישראל ויירוטם בעודם באוויר, במקרה ותפרוץ מלחמה.

    בנוסף חתם הנשיא דונלד טראמפ על ביטול מניעת מכירת מטוסי תדלוק אווירי לישראל. ברק אובמה בזמנו חתם על צו שמונע מכירת מטוסי תדלוק מדגם בואינג kc 46 החדישים לישראל, מטרת המטוסים לאפשר למטוסי קרב להגיע ליעדים רחוקים במיוחד.

    בכירים ישראלים אמרו: כי המדיניות של אובמה הייתה לצמצם את יכולות התקיפה של ישראל על מתקני הגרעין האיראנים, לכן פעל אובמה לחסימת רכש מטוסי התדלוק לישראל. כחלק מההסכם ישראל כנראה תקבל פצצות חדישות חודרות בונקרים.

    מזכ"ל נאט"ו אמר בחודש שעבר כי נאט"ו לא תעזור לישאל במקרה וישראל תותקף על ידי איראן.  ארה"ב היום נעמדת לצד ישראל ולהבטחתו של ראה"מ כי ישראל תפעל בכל דרך לעצור ת הגאעין האיראני. בישרראל מתכוונים לזה ברצינות.



    0 תגובות