חבר 'ועדת השבת' הרב קריספל: לא הכל תלוי בחכי"ם החרדיים

    admin2 No Comments on חבר 'ועדת השבת' הרב קריספל: לא הכל תלוי בחכי"ם החרדיים

    הרב קריספל התראיין הערב למהדורה המרכזית ואמר: צריך לצאת למחות כנגד חילולי השבת, הוועדת תתכנס ביום ראשון | יו"ר הקואליציה דוד אמסלם: לא על כל דבר צריך להרים דגל אדום. על חוק הגיוס: אני מחכה לתשובות מהסיעות החרדיות, עד יום ראשון

    צילום: הדמייה: חן אדריכלים
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגשר הולכי הרגל החדש המוקם בכביש איילון בתל אביב, אמור לחבר את שכונות ביצרון ויד אליהו למרכז העיר, בנייתו תחל כשעה לפני שבת ותמשך אל תוך השבת הקרובה. הדבר גורם לתסיסה בקרב הציבור החרדי והעסקנים האמונים על שמירת השבת ושוב נראה כי הסיעות החרדיות אולי תלכנה למשבר אך עדיין מוקדם מידי לקבוע לאן כל זה יוביל.

    יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם התראיין הערב ל'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קאהן והגיב לחילול השבת הקרוב: מדינת ישראל כמדינה צריכה לשמור על השבת. אבל אי אפשר על כל דבר דגל אדום ולא כל דבר זה משבר קואלציוני.

    בהמשך דבריו התייחס דוד אמסלם ל'חוק הגיוס' לדעתו: הבעיה זה החרדים בינם לבין עצמם. אני מחכה מהם לתשובה מסודרת עד יום ראשון.

    .

    בהמשך המהדורה התראיין הרב אמיר קריספל 'חבר ועדת השבת' לדבריו הועדה תתכנס רק לאחר השבת והוא רומז כי לא יהיה משבר קואליציוני: ביום ראשון נתכנס ונדון ברכבת ונתיבי אילון על חילולי השבת, צריך לצאת למחות נגד חילולי השבת. לא הכל תלוי בחכי"ם החרדים.



    0 תגובות