משמרות המהפכה: בגלל לחץ אמריקני מפעלי הטילים בלבנון עברו לסוריה

    שלמה ריזל 2 Comment on משמרות המהפכה: בגלל לחץ אמריקני מפעלי הטילים בלבנון עברו לסוריה

    לאחרונה נחשף כי בכירים ישראלים ולבנונים צפוים לדון על סוגיית הגבולות הימיים בתיווך אמריקני, הדבר גורם ללחץ על חיזבאללה בלבנון. באיראן מנסים להסית את דעת הקהל ממפעלי הטילים במדינה

    טיל איראני בתצוגה בטהרן
    21:50
    01.06.24
    איתי גדסי No Comments on היסטוריה: ראה"מ נתניהו הוזמן לנאום בקונגרס האמריקאי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר במשמרות המהפכה אמר היום (רביעי): כי מפעלי הטילים בלבנון – עברו לצפון סוריה מחשש ללחץ אמריקני על לבנון. הלחץ האמריקני כנגד חיזבאללה הולך וגובר גם בסנקציות שהטיל הממשל בוושינגטון. לאחרונה נחשף כי בכירים ישראליים ולבנונים צפויים להיפגש בתיווך אמריקני בכדי לדון על הגבולות הימיים בין ישראל ללבנון. הפגישה הצפויה גורמת ללחץ בקרב חיזבאללה שמאבד את הלגטימיות שלו בלבנון על רקע סיום הסכסוך על הגבולות.

    הלחץ בדעת הקהל הלבנונית שרואה בחיזבאללה נטל כבד העלול להביא למלחמת חורמה בלבנון, גורם לאיראן לשקר כי המפעלים עברו לסוריה. לבנון נחשבת למקום מוגן בשונה מסוריה, שם עדיין נשמר מאזן האימה בין חיזבאללה לישראל. לכן הסיכוי שהמפעלים יעברו מלבנון לסוריה הוא קלוש ולא מציאותי.

    הדברים שאומרים במשמרות המהפכה, באה לאחר דברי ראש אמ"ן הבוקר על פרוייקט הטילים המדוייקים של חיזבאללה, ראש אמ"ן אמר בדבריו: "כי ישראל מכירה את פרויקט הדיוק יותר משחסן נצראללה מכיר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יש לקבל לשורות הליכוד את שקד ובנט.זה חובה לא לוותר עליהם.חובה דחופה ביותר.להקשיב לציבור זה מה שהעם רוצה.חייבים.

    2. 1

      לליכוד היקר.יש להכניס את שקד ובנט לשורות הליכוד.זה מה שהעם רוצה.חייבים.חובה.