סגן נשיא ארה"ב שוחח עם ראה"מ: "ארה"ב תעמוד לימין ישראל"

    איתי גדסי No Comments on סגן נשיא ארה"ב שוחח עם ראה"מ: "ארה"ב תעמוד לימין ישראל"

    סגן נשיא ארה"ב מייק פנס שוחח עם ראה"מ על רקע האירועים הביטחוניים האחרונים | באיראן שולחים מסר מאיים לישראל: "התגובה תהיה מזעזעת" | בצה"ל הודיעו לתושבי הצפון: "שומרים על שגרה אך מוכנים לכל תרחיש"

    צילום: פלאש 90
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן נשיא ארה"ב מייק פנס  שוחח הערב (שני) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על האירועים הביטחוניים האחרונים בגבול הצפון ועל האיומים מצד איראן כנגד ישראל. פנס כתב כי אמר לראש הממשלה: "אני תומך בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני איומים מיידיים. ארה"ב תמיד תעמוד לצד ישראל".

    כזכור, לאחרונה אמר נשיא ארה"ב דונלד טראמפ באירוע ענק של תומכיו, "מי שירצה להשמיד את ישראל – אנחנו נשמיד אותו".

    צה"ל הפיץ הערב (שני) הודעה לתושבי הצפון, המתגוררים סמוך ללבנון, זאת על רקע האירועים האחרונים באזור: "מרחב אזרחי ממשיך בשגרה מלאה. ניתן לקיים כל פעילות לרבות טיולים, חקלאות וכו'. כמו כן אין מגבלות תנועה בצירים. יחד עם זאת אנחנו כצבא מקדמים מוכנות לכל תרחיש. תורגש תנועה ערה במרחב לרבות שהייה בצמתים".

     

    הערב מאיראן נשלחים איומים לעבר ישראל. עוזרו של יו"ר מועצת השורא באיראן, חוסין אמיר עבדאללהיאן התייחס לתקיפות הישראליות: "התגובה נגד ישראל תהיה מזעזעת. הם ישלמו מחיר". עוד הוסיף, "התקיפה על בביירות הייתה שגיאה וטעות בחישוב של נתניהו".

    לדבריו, "התגובה תהיה מזעזע ואין ספק ש"הציונים" ישלמו מחיר כבד על המתקפות שלהם בלבנון,סוריה ועיראק".

    בתוך כך, איש הדת השיעי הבכיר בעיראק מוקטדה א-סאדר הידוע כמתנגד גדול להשפעה האיראנית בעיראק, הוציא קריאה למיליציות השיעיות העיראקיות הכפופות למשמרות המהפיכה לצאת מסוריה מיידית. א-סאדר קרא להם לא לקחת חלק בסכסוך המתדרדר בין ישראל ואיראן שהחל על אדמת סוריה וגולש לאדמת עיראק. א-סאדר ביקש מהמיליציות להתכנס בתוך עיראק ולהגן עליה מבפנים.



    0 תגובות