פרוש: "כל פעם שיש תקלה עם עבאס, מדברים על מגעים עם החרדים"

    מהדורת הבוקר No Comments on פרוש: "כל פעם שיש תקלה עם עבאס, מדברים על מגעים עם החרדים"

    ח"כ מאיר פרוש בשיחה עם 'קול חי': "ככל שיהיו תקלות בין הממשלה למנסור עבאס, יהיו שמועות של שיחות בין הקואליציה לח"כים החרדיים. צריך לזכור שעבאס קשוח. אם יקבל כסף – ימשיך בממשלה. אחרת, אין לו מה להפסיד"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    15:52
    03.06.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו מבהיר: "מתעקשים להשלים גם את זה וגם את זה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש אומר כי הממשלה לא תיפול ביום אחד, אך לאט לאט הפעולות של האופוזיציה יעשו את שלהן: "אני לא מציע ציבור לקבל את דברי הייאוש של כל מיני אנשים. אני חושב שצריך להמשיך. אני רוצה להזכיר שהממשלה של לפיד בנט נתניהו ב-2013 החזיקה מעמדה 18 חודש. היא לא נפלה ביום, היא נפלה ממכות חוזרות ונשנות שהיא קיבלה והחומה התחילה להתנועע ולהיסדק ובסוף היא נפלה. אין לי ספק שכאשר עושים ופועלים בסוף זה מצליח", אומר פרוש.

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, הוא הוסיף: "עם הקמת הקואליציה ניסו להעביר חוק שארבעה פורשים יכולים להקים סיעה בפני עצמה, כי היו כאלה שחשבו שיש להם כמה מתוך הליכוד שיסכימו לבוא לממשלה, והממשלה הייתה אז חדשה, נוצצת. אבל הנה, העבודה של האופוזיציה עשתה לפחות את זה – שגם אם מישהו בליכוד חשב אז שכדאי לעבור לקואליציה, הוא היום יודע שזה דבר לא בטוח, שזו קואליציה לא יציבה".

    לאחר מכן התייחס פרוש לפרובוקציה הנגדית שביצע בחדר ועדת החוקה בשבוע שעבר: "אני שמעתי ביום חמישי בבוקר שהרבאיי הרפורמי הזה (קריב) נכנס לעזרת הנשים בכותל עם ספר תורה, משהו שמאוד הכעיס אותי וכאב לי – שיניתי את סדר היום ובאתי לכנסת, אמרתי לעצמי אם הוא יודע להפריע לנו בכותל – אז נפריע לו בוועדה".

    פרובוקציה נגדית: ח"כ פרוש קרא פרקי תהילים בקול בחדר ועדת חוקה

    פרוש ציין: "בשבילו זו הייתה גם פגיעה יוקרתית, הוא ישב עם שולחן ומסביבו שלושים איש והוא מנהל את הוועדה והוא כל רגע חושב שזה יגמר מתישהו (קריאת התהילים של פרוש) וזה ממשיך וממשיך. אמרתי לו: אם אתה תפריע לנו בכותל אנחנו נפריע לך פה".

    עוד אמר פרוש בריאיון: "ככל שיהיו תקלות בין הממשלה למנסור עבאס, יהיו שמועות של שיחות בין הקואליציה לח"כים החרדיים. צריך לזכור שעבאס קשוח. אם יקבל כסף – ימשיך בממשלה. אחרת, אין לו מה להפסיד".



    0 תגובות