פרופ' נדב דוידוביץ': "לא ממליץ לטוס לחו"ל בתקופה הזו"

    מהדורת הבוקר No Comments on פרופ' נדב דוידוביץ': "לא ממליץ לטוס לחו"ל בתקופה הזו"

    פרופ' נדב דוידוביץ' שוחח עם 'קול חי': "העולם נמצא בתקופה לא טובה, נושא החיסונים מתעכב. יש מדינות שהחיסון הראשון עדיין נמצא ברמה נמוכה. במרזח אירופה המצב חמור מאוד. יש שם מסורת של חוסר אמון בממשלות"

    נתב"ג צילום: פלאש 90
    9:04
    02.06.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ חנוך מילבצקי על עסקת ביידן: "טריק לעצירת המלחמה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, פרופ' נדב דוידוביץ' ממליץ שלא לנסוע לחו"ל בתקופה זו בעקבות מצב התפשטות הקורונה בעולם. "בעולם יש וריאנטים שונים והחיסון לא נותן הגנה של 100 אחוז".

    בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, הוא אמר: "כל מה שקורה בעולם משפיע עלינו, בעולם כרגע יש יותר מ-5 מיליון מתים מתחילת המגיפה, הדבר הזה כנראה נגרם מפערי התחסנות. העולם נמצא בתקופה לא טובה, נושא החיסונים מתעכב. יש מדינות שהחיסון הראשון עדיין נמצא ברמה נמוכה. במרזח אירופה המצב חמור מאוד. יש שם מסורת של חוסר אמון בממשלות".

    הוא סיפר: "אני בעצמי עושה מחקר על זה – בעולם יש קשר הדוק בין האמון בשלטון לבין שיעורי ההתחסנות. בישראל כל הנושא של החיסונים מושרש מאוד עמוק בתרבות שלנו, בין היתר בגלל המוסד של טיפת חלב. כאן בארץ האמון במערכת הבריאות הוא גבוה".

    הוא נשאל מדוע גם למי שהתחסן במנה השלישית, לא מומלץ לטוס לחו"ל: "אני התחסנתי בחיסון שלישי ושכנעתי רבים מחברי, זה נותן הגנה מצויינת מפני תחלואה, תחלואה קשה ומוות אבל צריך להבין שבעולם יש כרגע וריאנטים שונים והחיסון לא נותן הגנה של 100 אחוז, הוא נותן הגנה של למעלה מ-90 ואני חושב שלנסוע לחול כרגע זה לא נכון".



    0 תגובות