מרן הגר"ש בעדני מעיד: אישה נפטרה בגלל שבעלה התנגד לחיסון | צפו

    נדב דוד No Comments on מרן הגר"ש בעדני מעיד: אישה נפטרה בגלל שבעלה התנגד לחיסון | צפו

    ‏זקן מועצת חכמי התורה מרן הגאון רבי שמעון בעדני, בישיבה משותפת לגדולי הרבנים יחד עם בכירי בית החולים 'שיבא' בדיון על חיסוני הילדים, העיד על אישה שבעלה שכנע אותה שלא להתחסן, נפטרה מהנגיף והאלמן מבכה על האסון שגרם במו ידיו "מי משוגע שרוצה להגיע למצב כזה?". הרב הוסיף, "צריך להמשיך ולהסביר ה' יעזור והם יקבלו את האמת" | צפו

    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגאון הגדול רבי שמעון בעדני – זקן חברי מועצת חכמי התורה וראש כולל תורה וחיים תקף השבוע את מתנגדי החיסונים וקבע: "התורה מצווה אותנו 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. אסור להימנע מלהתחסן, ומי שלא מתחסן עובר על הלכה ברורה, ומכיוון שרוב הרופאים אומרים להתחסן, אין היתר לא לשמוע בקולם. מי משוגע להגיע למצב כזה שהוא הורג את אשתו?! צריך לעמוד על זה שכל העם ישמעו את האמת ויקיימו את 'ונשמרתם'. אני נהנה מזה שהצלחתי להשפיע לפחות על כמה אחדים".

    בדבריו סיפר אודות אשה שנפטרה בגלל שבעלה התנגד לחיסון (צפו בסרטון).

    את הדברים אמר הגר"ש בעדני בכינוס מיוחד שיזם מטה ההסברה לציבור החרדי של משרד הבריאות ואשר התקיים במרכז הרפואי שיבא, בהשתתפות טובי הרופאים של שיבא שהעבירו למשתתפים מידע רפואי ומקצועי בנושא החיסונים והקורונה. בכינוס השתתפו אבות בתי-דין, דיינים, רבנים, פוסקים ומורי הוראה בכירים המייצגים את כלל הקהילות בציבור החרדי, רופאים בכירים, חוקרים ונציגי הקהילה המדעית, יחד עם יועצים רפואיים מהמגזר החרדי. בסיום הדיון יצאו הרבנים בקריאה נחרצת לפעול למיגור תופעת מפיצי הכזבים בציבור החרדי שפעילותם מסכנת חיים.



    0 תגובות