האיומים על ח"כ בן גביר ממשיכים: "זמנך נגמר, אני בדרך אליך"

איתי גדסי No Comments on האיומים על ח"כ בן גביר ממשיכים: "זמנך נגמר, אני בדרך אליך"

האיומים על חייו של ח"כ איתמר בן גביר ממשיכים, ואמש הוא קיבל שיחת טלפון מאדם שהציג עצמו כשוטר בה נאמר לו "זמנך נגמר, אני בדרך אליך" | תגובת בן גביר: "בנט ולפיד צריכים להפסיק עם ההסתה נגדי"

צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האיומים נגד יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר ממשיכים ואמש הוא קיבל שיחת טלפון מטרידה ומאיימת, במהלכה אדם שהציג עצמו כשוטר הודיע לבן גביר בשיחת טלפון כי הוא בדרך אליו עם אקדח.

במהלך השיחה אמר המאיים: "אני בדרך אליך. האקדח שלי מוכן, מחסניות, אני בשבילך הכנתי מחסנית עם 16 קליעים. אני עכשיו בדרך אלייך, אני מטפל בך, במשפחה שלך, בילדים שלך. אנחנו נראה כמה אתה תצחק".

בהמשך אמר המאיים לבן גביר כי: "אתה תכיר את האקדח שלי מקרוב, את המחסנית שלי מקרוב. במקרה אני שוטר בעצמי, למי אתה רוצה להתלונן? אתה פגעת בעם שלנו יותר מידי, זמנך נגמר, אני עכשיו בדרך אליך".

ח"כ בן גביר פנה ללשכת קצין הכנסת לחקור את האיום. במהלך נאומו במליאת הכנסת חשף בן גביר את שיחת האיום ותקף את ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד שיצא מהמליאה וקרא לעברו: "אתה הבאת את ההסתה הזו".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "מילים יכולות להרוג, בנט ולפיד צריכים להפסיק עם ההסתה נגדי. הפעם זה נגמר בעוד איום, אבל זה חייב להיפסק לפני שחס וחלילה יקרה אסון"



0 תגובות