הסוקר דודי דרור: "90% מהציבור מתנגדים לרפורמת הסלולר"

    אסתי פלד 3 Comment on הסוקר דודי דרור: "903 מהציבור מתנגדים לרפורמת הסלולר"

    הסוקר דודי דרור במהדורה המרכזית: "לגבי ביטול הזיהוי של הקומה הכשרה – 90 אחוז התנגדו לכך. זו התנגדות מאוד משמעותית. 98 אחוז דיווחו שמה שחשוב להם זה שלא תהיה אפשרות גישה לאינטרנט, רק 73 ראו חשיבות בחסימת סמס. 43 אחוז ציינו שיתנתקו אם הרפורמה תצא לפועל"

    צילום: דוד זר
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסוקר דודי דרור מחברת הסקרים החרדית "אסקריא", שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על סקר שערכה החברה ברקע רפורמת הסלולר. "עשינו סקר בקרב 400 מנויי הקומה הכשרה. הוא בוצע עבור אחת מחברות הסלולר. הממצאים העיקריים היא התנגדות מאוד חזקה לרפורמת הסלולר", אומר דרור בפתח השיחה.

    לדבריו "לגבי ביטול הזיהוי של הקומה הכשרה ויכולת לקבל כשרות שנייה ושלישית – 90 אחוז התנגדו לכך. זו התנגדות מאוד משמעותית. 98 אחוז דיווחו שמה שחשוב להם זה שלא תהיה אפשרות גישה לאינטרנט, רק 73 ראו חשיבות בחסימת סמס. 43 אחוז ציינו שיתנתקו אם הרפורמה תצא לפועל".

    "לגבי אלמנטים זהותיים כמו לדעת האם לבן שיחי יש טלפון כשר – 72 אחוז סימנו את זה. לדעתנו לא כולם מכירים לעומק את הנושא. אדם שמחזיק בטלפון כשר לא רוצה שיתערבו לו".

    "לגבי ועדת הרבנים אנחנו רואים שונות. רק 71 אחוז מרוצים מאופן חסימת הקווים. למרות זאת, לגבי השאלה האם היית מעוניין שתהיה לך אפשרות לעבור לוועדת רבנים אחרת, 62 אחוז לא מעוניינים. ההתנגדות לרפורמה היא אבסולוטית אבל התמיכה בוועדת הרבנים היא קצת פחות. יש רוב אבל לא תמיד מוצק".

    הוא התייחס לנושא הסמארטפונים, שנבדק אף הוא: "להערכתנו יש 35-40 אחוז שמחזיקים בסמארטפון, חלקם מסונן ברמות שונות ו-60-70 אחוז עם טלפון כשר בלבד. כ-10-15 אחוז מחזיקים גם וגם. לפי הסקר, סמארטפון עם הכשר כבר לא נתפס לרוב כמשהו כל כך פסול".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ברור שהצבור 'החרדי' רוצה רק טלפון כשר ומתנגד לרפורמה של שר התקשורת
      אך מאידך הדורסנות והפוליטיזציה של וועדת הרבנים הינה בלתי נסבלת,

      1. אכן, אבל הפתרון הוא לא לבטל את הקומה הכשרה אלא להסדיר את פעילות ועדת הרבנים, ומי שיעשו את זה הם הרבנים ולא פוליטיקאים