ההוצאות כבדות? רמי לוי בבשורה לחגים

אבי יעקב No Comments on ההוצאות כבדות? רמי לוי בבשורה לחגים

רמי לוי בבשורה לקראת החגים: "הוצאות החגים רבות, במיוחד למשפחות ברוכות. אני מתחייב לעשות הכל על מנת להעניק לכם לחגים את סל הקניות הזול במדינה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קמפיין חגי תשרי תשפ"ג של רשת רמי לוי יוצא בהכרזה ברורה: לקוחות, אנחנו אתכם. נמשיך לתת הכל בכדי שתקבלו את סל הקניות הזול ביותר, המשתלם ביותר עם הכשרויות הטובות ביותר על רקע עליית המחירים במשק האמרה הזו לא באה כמובנת מאליה, או אולי כן מובנת מאליה ביחס למי שאמר אותה – בעל רשת 'רמי לוי שיווק השקמה'.

"מתחילת הדרך, מהחנות הראשונה שפתחתי אני עם קו חשיבה אחיד 'איך להיטיב עם הצרכן'", משתף לוי, "רק זה מוביל אותי ושם המחשבה שלי נמצאת. ברגע שאתה משרת את הצרכן אתה מייצר ביקוש ומכאן השמים הם הגבול. אני מרגיש זכות לשרת את הלקוחות שלי, עם זה אני קם כל בוקר ומשאיר את האגו בארון. אני כאן בשביל לתת שירות ללקוחות שלי. מי שמרגיש שלשרת זה זכות יכול רק להצליח בעז"ה".

העובדות מדברות בעד עצמן בסקרי שוק היוצאים מדי פעם ושוב קובעים בחתימה קבועה: רשת רמי לוי היא הרשת על סל הקניות הזול ביותר. הסקר האחרון שנערך ב8.9.22 ע"י המועצה לצרכנות דגם סל קניות ב 14 רשתות שיווק מובלות וסל מוצרים של 770 מוצרי יסוד הנמצאים בכל בית. ביניהם: ביצים, שימורים, סלטים, שתיה מתוקה ומזון לתינוקות.

הפער בין הרשת הזולה ביותר, רמי לוי לרשת היקרה ביותר עמד על 17%. 58 הסניפים של 'רמי לוי' מחכים לכם. תעמיסו תעמיסו ותעמיסו על העגלות. תצאו עם עגלות מלאות בכל טוב ושפע לקראת שנה חדשה הבאה עלינו לטובה – מלאה בכל טוב. 'רמי לוי שיווק השקמה' – סל הקניות החרדי הזול במדינה.



0 תגובות