הצלה פנמה: תוך 24 שעות אנחנו בישראל • גלריה

    דוד קורצווייל No Comments on הצלה פנמה: תוך 24 שעות אנחנו בישראל • גלריה
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משלחת של 15 אנשי רפואת חירום מתנדבים מפנמה סיימו בשבוע שעבר 10 ימי אימונים בישראל שכללו תפקוד בתרחישי אסונות לאומיים. המתנדבים, כולם חברי הקהילה היהודית מהרפובליקה שבמרכז אמריקה ומתנדבים ב"איחוד הצלה פנמה" הבטיחו בסוף סדרת האימונים כי "במקרה של אסון לאומי בישראל, אנחנו נגיע בתוך 24 שעות ונעזור".

    במהלך הביקור התאמנו המתנדבים מפנמה במסגרות חירום לאומיות. הם עברו הכשרות רפואיות בבה"ד 10, בסיס ההכשרה ואימונים של חיל הרפואה, ערכו תרגילי שטח עם "איחוד הצלה", השתלמו ברפואת חירום בבית החולים הדסה עין כרם ובמרכז טר"ם בירושלים, ערכו אימון של הצלה וחילוץ עם יחידת החילוץ מגילות והשתתפו בתרגיל אר"ן עם מדריכי "איחוד הצלה" שהוכשרו ע"י פיקוד העורף.

    ראמון גיטנו מראשי קבוצת המתנדבים אמר בסיום סדרת ההכשרות: "התרשמנו מאוד מהמקצוענות של הגופים בישראל. הניסיון המר של הישראלים מפיגועים הפך אותם למומחים הכי גדולים בעולם ב'לעשות סדר בכאוס'. למזלנו, זה משהו שלא קיים אצלנו. אבל הצורך לתת מענה לאירוע המוני נדרש בכל מקום. למדנו לפעול לפי הספר בזמן לחץ ובשיתוף פעולה עם גופים נוספים. אנחנו מרגישים שאנו חוזרים לפנמה עם הרבה ידע וכישורים חדשים והרבה יותר מוכנים לכל מקרה שעלול להתרחש".

    אלי ביר, נשיא ומייסד "איחוד הצלה" אמרכי "'איחוד הצלה' ממשיך לפתוח סניפים נוספים ברחבי העולם ורק לאחרונה נוספו סניפים חדשים בסאו-פאולו בברזיל, בבואנוס איירס בארגנטינה ובדלהי בהודו. אנו נמשיך להביא מתנדבים מכל העולם לישראל וכולם יחד יפעלו להגשים את חזון הארגון: להגיש עזרה רפואית מצילת חיים בתוך 90 שניות מרגע הקריאה".

    מתנדבי איחוד הצלה פנמה צילום איחוד הצלה (7)

    מתנדבי איחוד הצלה פנמה צילום איחוד הצלה (11)

    מתנדבי איחוד הצלה פנמה צילום איחוד הצלה (1)

    מתנדבי איחוד הצלה פנמה צילום איחוד הצלה (3)

    מתנדבי איחוד הצלה פנמה צילום איחוד הצלה (2)



    0 תגובות