נתניהו vs בן גביר – המרוויחים והמפסידים | פינת הפרשנים

    אסתי פלד No Comments on נתניהו vs בן גביר – המרוויחים והמפסידים | פינת הפרשנים

    התקרית בין נתניהו לבן גביר בכפר חב"ד: הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" וניתחו את ההשלכות של המקרה החריג אמש | וגם: העצה של הפרשנים ליועצים של יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף | האזינו

    צילום: אבשלום שושני, תומר נויברג, פלאש 90
    10:27
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on סטרוק: "הדבר היחיד שהפתיע אותי – שהטבח התבצע בדרום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אבי בלום: "הגיוני לחלוטין שנתניהו מתנער מבן גביר כדי להביא קולות מהימין הרך. בן גביר מצידו הופך את הלימון ללימונדה ועושה על זה קמפיין. בן גביר הפך לכוכב מערכת הבחירות, וזה מטריד את ש"ס יהדות התורה והליכוד, הקולות שלו באים רק משם".

    ריבלין: "השמאל לא מנצח בחירות, השמאל עלה לשלטון בעקבות טעויות של הימין. בן גביר לא מבין שתמונה שלו עם נתניהו עלולה לפגוע בגוש הימין, הציונות הדתית מציעה חוק שיפטור את נתניהו ממשפט. הם פוגעים בסיכויי הימין. נראה שהמומנטום עובר לצד השמאלי כעת".

    בלום: "30 אלף קולות ישנו את מערכת הבחירות, לא מובן למה סמוטריץ' יוצא בהצהרות שמבריחות ימין רך שגוש הימין לגוש השמאל. אלו הטעויות שיכולות להטות את הכף. גם מה שמאמינים בו, לא צריך לומר במערכת בחירות. כל ההופעות של גולדקנופף בתקשורת מיותרות, למי הוא פונה? לאיזה קהל? במערכת בחירות צריך להציג למצביע החרדי את הצורך בסיוע בשבילו"

    ריבלין הוסיף: "אין שום הסבר למה גולדקנופף מעלה נושאים שנויים במחלוקת באולפני החדשות. אף אחד לא העלה את זה, זה לא תורם לשום דבר, זה רק מזיק".

    בלום סיכם: "היועצים של גולדקנופף צריכים לתת לו ללכת לשטח, להעיר את האנשים, אחרי הבחירות שיבוא לאולפנים ויאמר מה שהוא חושב. זה דברים שלא אומרים כשליברמן מחפש קולות נגדנו".



    0 תגובות