הפרשן אבי בלום: אלה הטעויות של מפלגות גוש הימין

    אייל ראובן No Comments on הפרשן אבי בלום: אלה הטעויות של מפלגות גוש הימין

    הפרשן אבי בלום בשיחה עם מגישי מהדורת הבוקר: "נכון להיום רק ש"ס והליכוד משתפות פעולה ולא כל הגוש וזה חבל כי אנחנו למודי ניסיון. ראינו שנתניהו הולך על הראש של הציונות הדתית והגוש מאבד מכוחו בסקרים של אתמול"

    צילום: קול חי
    10:53
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on הבשורה של שר האנרגיה: "פותחים את שוק החשמל לתחרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבועיים לבחירות: הפרשן עוה"ד אבי בלום שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי). "מה שמפתיע בסקרים של פילבר זה שטיבי ועודה מתחת לאחוז החסימה ואם זה יקרה נתניהו יצלח כמעט בוודאות את ה-61, אם לא הוא יכול לצלוח בקושי. לכן לפיד מסתער על המגזר הערבי".

    "מצד שני צריך נתניהו להעיר כמה שיותר את השטח. להביא את אותם אלה שלא הצביעו לליכוד פעם קודמת. נכון להיום רק ש"ס והליכוד משתפות פעולה ולא כל הגוש וזה חבל כי אנחנו למודי ניסיון. ראינו שנתניהו הולך על הראש של הציונות הדתית והגוש מאבד מכוחו בסקרים של אתמול".

    בלום עמד על הטעויות של מפלגות גוש הימין: "מה ההיגיון לפרסם עכשיו את הקמפיין של הציונות הדתית נגד מערכת המשפט? זו טעות ראשונה. יש גם את הטעויות ביהדות התורה, מה העניין לשבת באולפן ולדבר על בחורי הישיבות מול חיילי צה"ל?

    "גולדקנופף אמנם מפתיע לטובה, איש חביב שעובר מסך טוב יותר מליצמן. אבל בשבועיים האלה לא צריך לתת לו לדבר ולא לאף אחד מיהדות התורה כי אין קולות לקושש בערוץ 12".

    לדבריו "כשאתה מדבר על יוקר המחיה אתה מניע לקלפי גם את אחרון המצביעים. לדבר על זה זה מכרה זהב. אני יודע שגם באגודה חושבים שזה מיותר. אני מעריך שנראה את גולדקנופף נמנע מהופעות תקשורתיות כאלה בשבועיים הקרובים".

    בלום התייחס למגמה: "בבחירות יש מגמה ועד החג הייתה מגמה של מומנטום לביבי ועכשיו דווקא האירוע בכפר חב"ד והתבטאויות מיותרות מייצרות תחושה של מומנטום שלילי גם בימין".

    על הקשר בין דרעי לגפני: "הקשר בין נתניהו לדרעי היה ישיר ודי מידרו את גפני ולכן היה שם דם רע. היה בין דרעי לגפני קשר טוב עד לאופוזיציה".

    בלום שב והתייחס לתכנית הציונות הדתית: "להעלות את זה עכשיו זה לא חכם. הם מנהלים את האג'נדה שלהם, הם רוצים לומר תזכרו מי היה פה בעשור האחרון ולא עשה את זה וזה נתניהו ואיילת שקד. כאן זה משחק בתוך המחנה".

    עוד אמר: "הכוכב הגדול של הבחירות הוא איתמר בן גביר; אני חושב שהפעם יהיו 61, אבל אולי זו משאלת לב. השטח בוער יותר מפעמים קודמות".



    0 תגובות