'תרפיית הבחירה' של צישינסקי – ההכשרה המצליחה בתחום הטיפול הרגשי

מערכת האתר No Comments on 'תרפיית הבחירה' של צישינסקי – ההכשרה המצליחה בתחום הטיפול הרגשי

אוסף שיטות טיפול או גישה חדשנית; מה מבדל את בוגרי 'תרפיית הבחירה' בתחום הטיפול הרגשי // 'תרפיית הבחירה' – הכשרת תרפיסטים חרדיים מקצוענים – כך עוזרים לאנשים ומרוויחים כסף // ההכשרה המצליחה ביותר לגברים ולנשים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מהפכנות, חדשנות, מצליחנות, מקצוענות. אלו ועוד, הן הבסיס להצלחה המטאורית של 'תרפיית הבחירה', השיטה פורצת הדרך של הרב שמחה צישינסקי מייסד מרכז 'קיויתי' שפותחת השנה את המחזור השישי של ההכשרה פורצת הדרך בציבור החרדי.

אם אתה חושב שיש לך יכולת טיפולית אמיתית, אתה חייב את השיטה שהוכיחה את עצמה בשדה הטיפול זה 20 שנה!

מהי 'תרפיית הבחירה CBT של צישינסקי'?

לא! זה לא רק CBT, זה לא רק דינמי, זה לא רק NLP , זה לא רק ארגז כלים, ובוודאי שזה לא רק אוסף שיטות.

'תרפיית הבחירה' היא גישת טיפול רגשי מבוססת רחבה ויסודית, המבוססת על השיטות הנחקרות והמוכחות בשדה הטיפול הרגשי. זו גישה קלינית רחבה ועוצמתית, המטפלת בעבר ובהווה במודע ובתת המודע – בטיפול אחיד מובנה ומדויק, ועם יעילות טיפולית יוצאת דופן ומוכחת. הגישה איננה פועלת כאוסף טכניקות אלא מתוך ההיגיון הפנימי שיש בכל שיטה, ומתוך הבנה יסודית של מבנה הנפש והרגשות.

אחד החידושים הגדולים בתכנית הלמידה, הוא הדיוק התורני המהווה את הבסיס להכל. לא מדובר ב'למצוא מקור' בתורה, אלא בתשתית המעניקה את הידע המושלם ביותר על עולם הנפש והרגשות, וכך מעצימה לאין ערוך את היעילות המקצועית.

הגישה הוכחה כ'מייצרת' תרפיסטים מקצוענים, תוך למידה מקיפה של יסודות הטיפול הרגשי ברמה אקדמית גבוהה, ואת גישתו החדשנית של הרב שמחה צישינסקי, בהיקף של 600 שעות למידה יסודית ובנוסף 250 שעות פרקטיקום. זו רמת הכשרה שלוקחת את הסטנדרט של השוק החרדי בתחום – למקום אחר לגמרי.

'תרפיית הבחירה' – אומר הרב צישינסקי, התפתחה במשך עשרות שנים ומאות אלפי שעות טיפול והדרכה, שבוצעו מול נעזרים מהציבור החרדי בלבד, עם נערים ועם מבוגרים, ועל רוב סוגי הקשיים הקיימים.

מדובר בניסיון מצטבר ענק; 'אין חכם כבעל ניסיון'. בנוסף, הופעלה כל העת חשיבה רבה כדי לפצח את החידות הגדולות שיש בתחום: מה נותן לכל שיטה את היעילות שלה? ואיך? ולמה לפעמים לא? וכיצד ניתן להבין יותר יסודי את התהליכים ולשפר אותם, והכל בס"ד עם הרבה יצירתיות וחידושים פורצי דרך. אין לקנות את החומר הזה בשום אוניברסיטה.

רישום תשפ"ג לתרפיסטים חרדים, בעיצומו! אל תפספס את הרגע הזה שיכול להביא לך את ההצלחה המובטחת. לזהות הזדמנויות זה כישרון, לנצל אותם זאת אמונה. אמונה בה' שהעניק לך כוחות וכישורים מתאימים, והכי חשוב – אמונה בעצמך וביכולת שלך להצליח בענק.

"תרפיית הבחירה – זה הדבר האמיתי" – יעידו מאות בוגרי 'קיויתי' בארץ ובעולם

"למדתי כמה שיטות טיפול שמקובלות כיעילות מאוד" מספר הרב ע.ל. ממודיעין עילית – מהתרפיסטים החרדים המבוקשים ביותר. "לאחר סיום הלימודים פרסמתי את עצמי והמתנתי למטופלים. לשם גילוי נאות אני עדיין ממתין למטופלים באותה שיטה עד היום… והייתי מהתלמידים המצטיינים ביותר באותו קורס".

"באחת השנים גיליתי פרסומת של הרב צישינסקי, מיד כשהתחלתי לקרוא את סילבוס הלמידה, הבנתי שאני עומד כאן בפני משהו שונה ויסודי יותר מכל מה שהכרתי. הלמידה החל מהיסודות מקנה לתלמיד ערך מוסף, שאין לאף בוגר בכל שיטה שהיא".

"מלבד למידת העומק" מחדד לנו הרב י. ג. ממודיעין עילית – אף הוא יועץ ומטפל מבוקש מאוד "הרי שהלמידה כולה מלווה פרקטיקום עיוני ומעשי, וסימולציות כהכנה לשעת אמת. משכך פשוט וברור למה בוגרי תרפיית הבחירה של הרב צישינסקי, עמוסים בפניות".

כך מעידים כלל בוגרי ההכשרה כשהם יוצאים לשוק העבודה, מצוידים בנשק שובר שוויון בשוק הטיפול הפרטי של עולם הטיפול הרגשי, וכובשים אותו. הקליניקות שלהם עמוסות והביקוש למטפלי 'תרפיית הבחירה' רק הולך וגובר מידי יום.

כעת ההזדמנות שלך! להצטרף להצלחה!

הקלק כאן עכשיו והבטח מקומך ברישום תשפ"ג



0 תגובות