מקורבו של הרב זצ"ל: "ספר מוסר מהלך, יתומים היינו"

    אסתי פלד No Comments on מקורבו של הרב זצ"ל: "ספר מוסר מהלך, יתומים היינו"

    הרב אשר נהרי בשיחה עם קול חי על דמותו של מרן פאר הדור זצ"ל: "הייתי מתעורר בשעה ארבע בבוקר ורואה אותו לומד. עם ישראל היה נוהר אליו הביתה בשעות הערב להתייעצות והבית שלו היה פתוח לכולם"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אשכבתיה דרבי: הרב אשר נהרי, מקורבו של מרן הגר"ש בעדני זצוק"ל, שהובא היום (רביעי) למנוחות, סיפר לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית על דמותו של מרן פאר הדור. "ליוויתי אותו שלושים שנה ובשנים האחרונות ממש צמוד במיוחד מאז שחלה. הוא היה אבא עבורי. ענק שבענקים, מלאך. הלוויה הזו קרעה אותנו לגזרים. יתומים היינו ואין אב. כך אני מרגיש".

    הוא סיפר: "הכרתי אותו כשהייתי מנהל תלמוד תורה. כמו כל מחנך ומנהל שמחפש עם מי להתייעץ בנושאי חינוך. הייתי בא להתייעץ איתו. לפני כשלושים שנה ואחר כך עברתי להיות מנהל קופת חולית. לשמחתי הוא היה גם לקוח בקופת החולים. היה קורא לי הרופא שלו. היה ענוותן ענק, כגודל חכמתו וצדקתו. מי יתן לנו תמורתו. קשה לי לדבר עליו בלשון עבר".

    "מי שהיה איתו צמוד אליו ראה המון דברים, ספר מוסר מהלך", הוסיף הרב נהרי. "ידען עצום בכל מכמני התורה. הייתי מתעורר בשעה ארבע בבוקר ורואה אותו לומד. עם ישראל היה נוהר אליו הביתה בשעות הערב להתייעצות והבית שלו היה פתוח לכולם".

    עוד סיפר מקורבו של הרב זצ"ל: "אמרתי לו אולי נדר לרב משב"ק, הוא היה צוחק, שואל בשביל מה זה טוב. אנשים היו מגיעים אליו עם דברים פשוטים, לא רק עניינים גדולים. היה מרים את הטלפון בעצמו. היה יושב על כיסא הקש הפשוט".



    0 תגובות