ח"כ נאור שירי: "30 שנה בשלטון ולא עשיתם כלום"

    אייל ראובן 3 Comment on ח"כ נאור שירי: "30 שנה בשלטון ולא עשיתם כלום"

    ח"כ נאור שירי ב"מהדורת הבוקר": יש מסע דה לגיטימציה במשך שנים נגד מערכת המשפט. גם האמון בפוליטיקאים יורד, זה אמון הציבור בבוחריו. מה מפלגת ש"ס עשתה לשינוי הרכב השופטים בבתי המשפט? אני חושב שגדעון סער שינה כמה שהיה יכול, קודם הייתה ממשלה 30 שנה ולא עשתה כלום"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:23
    23.05.24
    עפר גדנקן No Comments on רווח של 1.3 מיליארד שקל למזרחי טפחות, יחלק דיווידנד של 500 מיליון שקל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ נאור שירי מ"יש עתיד" לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": התאכזבתי לשמוע את השידור שלכם, לא הבנתם שאתם כבר בשלטון. השרים שלכם הם גם שלי, אבל השיח, המשסע, ומפלג כמו אין לנו אג'נדה, אין לנו כלום. אני כביכול מצביע יש עתיד, אבל מזרחי – סבלתי בילדותי ובבגרותי מאפליה אבל לא מקבל את ההנצחה הזו"

    "מסכים שאמון הציבור במערכת המשפט ירד בשנים האחרונות אבל בואו לא ניתמם – יש מסע דה לגיטימציה במשך שנים נגד מערכת המשפט. גם האמון בפוליטיקאים יורד, זה אמון הציבור בבוחריו. מסכים שיש הרבה דרכים לתקן, אבל האזרח מעניין אותו זה העומס בבתי המשפט"

    "מה מפלגת ש"ס עשתה לשינוי הרכב השופטים בבתי המשפט? מסכים שבשנה שהיינו בשלטון לא הספקנו הכל, אבל אני חושב שגדעון סער שינה כמה שהיה יכול. אבל האם נגענו בכל דבר? לא. אבל קודם הייתה ממשלה 30 שנה ולא עשתה כלום"

    "הציבור שאני מייצג הוא חלק משמעותי במדינה. אתם לא תתייחסו אלינו בצורה הזו, תראה לי במה התעלמנו. האמירות נגדנו הן כוללניות שלא מסתמכות על עובדות. החובה שלכם לא לדרוס אותנו. כואב לי לשמוע את השיח שמובל כאן, שמוביל להרס ולפירוק של הבניין שבנינו בארץ ישראל.

    "אני מתנגד לזה שדרעי יהיה שר. לא יודע מה היה אם, לא יודע אם היו לפיד וגנץ היו ממנים את דרעי לשר. אבל לדעתי יש פגם מוסרי שאדם שהורשע והודה בעבירות מיסים יהיה ממונה על הכספים שלי" הדגיש שירי.

    שירי סייג את דבריו אך הסביר את המהלכים אותם הובילה ממשלת לפיד היוצאת: "לא אמרתי שהציבור שלנו מושלם. במעונות בג"צ עמד לטובת החרדים, חוק השתייה המתוקה לא קשור לחרדים, גם חוק החד פעמי עזר להורדת הצריכה בישראל".

    לראיון המלא:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      חמוד כי הכוח שיש לבית המשפט לא לגיטימי.
      יכול לפסול חוקים בטענת חוסר סבירות (קרי תחושת בטן שזה לא טוב) ויכולים להחיל חוק על האחד ועל השני לא ובדרך כלל האויבים הם המרוויחים משום מה. זה לא בית משפט זה בית מלוכה

    2. 2

      מקבלים את ביקורתך על כך ש 30 שנה לא עשינו כלום.
      בעקבות ביקורתך, הפקנו לקחים-ואנו מחדשים את העשייה.
      קדימה,מתחילים עם בית המשפט…

    3. 1

      צודק. 30 שנה לא עשו כלום. למה ? כי נתניהו שמר על בית המשפט. כן כן. ביבי הגן על הבג"ץ הדורסני. אני מקווה שסוף סוף נתניהו הבין עם מי יש לנו עסק. ההבנה הזו עלתה לו ביוקר. 3 תיקים פליליים. אם הוא היה שומע לחרדים לפני 24 שנים כשהיתה ההפגנה הגדולה של הדתיים נגד הבג"ץ הוא היה עוזר קודם כל לעצמו !!!