ר"ע חריש: "יש כרגע 2000 יחידות בקנה"

אסתי פלד 4 Comment on ר"ע חריש: "יש כרגע 2000 יחידות בקנה"

ראש עיריית חריש יצחק קשת בתכנית "שטח נדלני" עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן: "יש 2000 יחידות כרגע בקנה". "הקמנו שכונה בשם חריש דרום שתצא לשיווק בקרוב של 300 דונם, השכונה הזאת הייתה שכונת מגורים וכרגע ביחד עם משרד השיכון אנחנו הופכים אותה לאזור תעסוקה יש גם את שכונת המעוף הסיטי של העיר ששם גם אמורים לייצר מקומות תעסוקה" 

Israeli prime minister Benjamin Netanyahu visits the Northern Israeli city of Harish, as he tours the Northern parts of the country on November 03, 2015. Photo by Kobi Gideon / GPO ***HANDOUT EDITORIAL USE ONLY/NO SALES*** *** Local Caption *** ראש הממשלה בנימין נתניהו סיור בצפון העיר חריש צילום: Kobi Gideon פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית שטח נדלנ"י עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן התראיין ר"ע חריש יצחק קשת שדיבר על ההגרלה של "מחיר למשתכן" בחריש : "יש מעל 640 דירות חדשות שיבנו אבל 499 מתוכם זה לטובת הגרלה, אנחנו היום כבר מעל 40 אלף תושבים כ50% דתי וכ50% מהציבור הכללי והשכונות הם מעורבות יש פרויקטים שנבנו במיוחד לחרדים אבל זה חלק קטן מאד רוב הציבור גר במעורב".

על המתיחות בחריש אמר ראש העיר: "כל מה שאומרים שיש מתיחות בין המגזרים זה מאד מאד בשוליים סה"כ יש פה הרבה קירוב רוב הציבור החרדי יודע שזה עיר מעורבת ומגיע ושמח בכך".

בנוגע למקומות תעסוקה אמר קשת: "הקמנו שכונה בשם חריש דרום שתצא לשיווק בקרוב של 300 דונם, השכונה הזאת הייתה שכונת מגורים וכרגע ביחד עם משרד השיכון אנחנו הופכים אותה לאזור תעסוקה יש גם את שכונת "המעוף" – הסיטי של העיר ששם גם אמורים לייצר מקומות תעסוקה". 

"כרגע יש 600 יחידות ועוד 1500 יחידות בשכונה של התעשייה ששם זה משהו ייחודי בניינים גבוהים של מסחר ומגורים ביחד, יש 2000 יחידות כרגע בקנה".

לקראת הבחירות לרשויות אמר קשת: "אני בהקמה של העיר מהיסוד שלה, חד משמעית אני בטוח שאבחר בבחירות הבאות".

קשת גם חשף תכנית גרנדיוזית שתנגיש את חריש לשאר הארץ: "הצלחנו לייצר תחנת רכבת בתוך העיר חריש זה יקפיץ את העיר ברמות יהיה בה גם אזור תעשייה וגם היא תהיה מחוברת לכל כבישי הגישה הראשיים".

על הקרבה יחסית לקו הירוק אמר קשת: "חריש נחשב יישוב קו תפר אבל יחסית הגזרה שלנו מאד שקטה, היישוב הערבי הקרוב נקרא ורטה והמון ישראלים עושים שם קניות".

האזינו לראיון המלא:

 

 



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    לא ברור מה האיש לוקח כל יום.. חי בסרט

    1. לא להתקרב לעיר הזו!

  2. 3

    יפה שיש הרבה יחידות דיור איך אפשר לקנות במחירים כאלה בלתי אפשרי ריבית גבוהה רק אם ירדו המחירים אוכל לרכוש דירה בחריש אמי תושבת חריש גרה בשכירות מבקשת תשובה אוה פייטון רקפת 10 חריש

  3. 2

    יש אנשים שמפספסים את הייעוד שלהם בחיים!
    העיר חריש קמה לשרת את הציבור הדתי ולצרכים המיוחדים שלו.
    הגיע בנט, הידוע לשימצה, וטרף את הקלפים, וחטף את הדיור הדתי והעביר אותו לחילוני.
    הציבור הדתי דורש בכל תוקף את העיר בחזרה, ונסיונות הנבזים להוקיע אותנו מחריש ולנסות לגרש אותנו מחריש יעלו חרס.
    הגיע הזמן להחליף את ראש העיר שלא נבחר ומעל באמון הציבור!!!