בכירי רשות החדשנות בביקור בקמפוס 'קמא טק' בבני ברק

עפר גדנקן No Comments on בכירי רשות החדשנות בביקור בקמפוס 'קמא טק' בבני ברק

במהלך ביקורם בקמפוס, בכירי הרשות התפעלו מקצב ההתפתחות האדיר של 'קמא טק' שמצמיח בכל שנה יזמים חדשים מקרב הציבור החרדי, כמו גם התוכנית המיוחדת לבנות הסמינרים בברכתם של גדולי הרבנים. מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן: "כבוד גדול הוא לנו לשתף פעולה עם הרשות לחדשנות מאז ימי הבראשית של קמא-טק. במרוצת השנים קיימנו יחד שורה ארוכה של מיזמים ושיתופי פעולה, הן בתחום ההכשרות, והן בתחום הסטארטאפים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משלחת מיוחדת של בכירי רשות החדשנות הגיעו לסיור מיוחד בקמפוס של קמא-טק בבני ברק, כדי לעמוד מקרוב אחר הפעילות המבורכת בתחום הכשרות מקצועיות  להייטק וסיוע למיזמי סטארטאפ חרדיים.

בין חברי המשלחת מטעם רשות החדשנות נמנו בכירי הרשות ובהם – סמנכ"ל חטיבת הזנק חנן ברנד, איתי לבנון, אביה אשר, חיר עבד אלראזק,  מור חסון סגיר, רחל זובין ואשר נבו.

במהלך הסיור הציג הרב משה פרידמן, מנכ"ל ומייסד קמא טק את התוכניות השונות של 'קמא-טק' אשר הצמיחו במהלך השנים מאות ואלפי בוגרות מקרב הציבור החרדי שהשתלבו בחברות הגדולות, תוך שמירה על אורח החיים החרדי למהדרין. חברי המשלחת נחשפו מקרוב לכמה סטארטאפים של יזמים חרדים שהחלו את דרכם בהייטק הודות למאיץ הסטארטאפים של 'קמא טק'.

בדברים שנשא בפני חברי המשלחת במהלך הסיור, אמר מנכ"ל ומייסד קמא טק הרב משה פרידמן: "חזקו ואמצו ותמשיכו הלאה במשימה החשובה הזאת, יחד איתנו, ויחד עם שורה ארוכה של שותפים מצוינים מהשוק הפרטי ומהמגזר השלישי, להצמיח את ההייטק הישראלי, את עולם היזמות והחדשנות, והכל תוך דאגה לגיוון והכלה ויצירת שוויון הזדמנויות לכולם".

בכירי הרשות התפעלו מקצב ההתפתחות האדיר שמצמיח בכל שנה יזמים חדשים מקרב הציבור החרדי, כמו גם התוכנית המיוחדת לבנות הסמינרים בברכתם של גדולי הרבנים שנתנו את ברכתם למהלך. בכירי הרשות ציינו במהלך המפגש כי לצד המשימות הרבות של רשות החדשנות, אחת המשימות המרכזיות היא חיבור של אוכלוסיות בתת ייצוג בהייטק, , הגברת אחוז ההשתתפות של נשים בהייטק, וכן הלאה והלאה, בכל התוכניות השונות זו משימה מרכזית שתמיד עומדת לנגד עיניהם.

מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן סיכם את ביקור חברי המשלחת: "התכבדנו לארח משלחת של בכירים מרשות החדשנות, שבאו להכיר מקרוב את הפעילות שלנו בתחום הכשרות  להייטק וסיוע ליזמי סטארטאפ חרדים,  בקדמת תעשיית ההייטק. כבוד גדול הוא לנו לשתף פעולה עם הרשות לחדשנות מאז ימי הבראשית של קמא-טק. במרוצת השנים קיימנו יחד שורה ארוכה של מיזמים ושיתופי פעולה, הן בתחום ההכשרות והן בתחום הסטארטאפים. רשות החדשנות התברכה במיטב אנשי המקצוע מהשורה הראשונה, שמבינים לעומק את עולם ההייטק ואת הצרכים הנלווים. אנו תקווה ששיתוף הפעולה עם קמא-טק יניב פירות רבים בעתיד בעזרת השם כפי שהניבה בעבר ובהווה".

איתי לבנון, מנהל אגף הון אנושי להייטק בחטיבת הזנק הדגיש בסיכום הביקור: " הסיור בקמפוס קמא-טק בבני ברק המחיש בפנינו את ההיקף המשמעותי של שילוב החברה החרדית בענפי ההייטק בעשור האחרון ובעיקר בתפקידים טכנולוגיים איכותיים. רשות החדשנות תשמר את שיתופי הפעולה עם קמא-טק וארגונים נוספים בתחום, לטובת המשך שילוב החברה החרדית בקטר הטכנולוגי והכלכלי של המשק הישראלי."



0 תגובות