התקפלו: ראשי אנג'ל עלו להתנצל על הפגיעה במרן זצ"ל

נתי קאליש 1 Comment on התקפלו: ראשי אנג'ל עלו להתנצל על הפגיעה במרן זצ"ל

עמר בר לב וירון אנג'ל עלו לניחום אבלים והגישו התנצלות כתובה לבני מרן רשכבה"ג הרב אדלשטיין זצוק"ל. עד כה, חברת אנג'ל התעלמה מכאב הציבור החרדי שנפגע על כבוד התורה, וגרמה לעצמה נזק אדיר בדמות הימנעות הציבור החרדי מצריכת מוצרי החברה לצד עשרות ישיבות שביטלו את ההתקשרותן עימה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת החרמת מאפיית אנג'ל: יו"ר הדירקטוריון, השר לשעבר עמר בר לב וירון אנג'ל עלו לניחום אבלים והגישו התנצלות כתובה לבני מרן הרב אדלשטיין זצוק"ל. כזכור, בציבור החרדי פשט חרם במסגרתו נמנעו רבים לצרוך את מוצרי החברה מאחר שבר לב השתתף בהפגנה מול בית מרן רשכבה"ג זצוק"ל במחאה על גיוס החרדים תוך פגיעה בכבוד התורה.

"במקום להתנצל, חברת אנג'ל מתעלמת ממאות הפניות וגורמת לעצמה נזק אדיר בדמות עשרות ישיבות שכבר ביטלו את ההתקשרות עם החברה. זה החרם הכי אפקטיבי ומהיר שהיה כאן. רק הישיבות לבד, זה נזק של מאות אלפי שקלים בחודש לחברה" אמר אבי רבינא, שעורר את המחאה בפרסום הידעה ברשת החברתית.

מדיווח שהתפרסם כבר בזמן פטירת מרן פורסמה  מודעת אבל על מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין זצ"ל כביכול מטעם חברת אנג'ל. מפנייתנו לחברה, הם הגיבו: מאנג'ל נמסר: בהחלט מזדהים עם מה שנכתב במודעה.

 



1 תגובות

מיין תגובות