חמישה פצועים בפיגוע דריסה בתל אביב; המחבל חוסל

אתר קול חי No Comments on חמישה פצועים בפיגוע דריסה בתל אביב; המחבל חוסל

חמישה בני אדם נפגעו, בהם באורח קשה בפיגוע דריסה בצפון תל אביב. אזרח חיסל את המחבל בירי. בחמאס מיהרו להביע שמחה על פגיעה באזרחים חפים מפשע: "ישראל תשלם על פשעיה"

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע בתל אביב: חמישה בני אדם נפגעו, בהם באורח קשה בפיגוע דריסה בצפון תל אביב. המחבל נורה למוות. לפי דיווח, המחבל נסע נגד כיוון התנועה ופגע בהולכי רגל.

"רעדתי, התפללתי שהכדור יצא": האזרח שנטרל את המחבל משחזר

במד"א עדכנו כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים מאיר, בלינסון ואיכילוב, 5 פצועים בהם: אישה כבת 46 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, 2 נפגעים בשנות ה-30 במצב בינוני עם חבלות בגופם ו-2 במצב קל.

מנכ"ל מד"א אלי בין ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בזירת הפיגוע | צילום: דוברות מד"א
video
play-sharp-fill

חובש רפואת חירום במד"א אלון שונים סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים של ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים של מד"א. ראינו שמדובר בזירה קשה מאוד, ובסמוך לתחנת אוטובוס שכבו 5 פצועים, אישה כבת 46 שכבה על המדרכה כשהיא בהכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית, 4 פצועים נוספים בשנות ה-30 נפצעו באורח בינוני וקל ופונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

וידאו: דוברות מד"א
video
play-sharp-fill

יוסי אקלר ודביר עדני חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח הרכב התנגש בתחנת האוטובוס ונשמעו אף קולות ירי. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו בזירה סיוע ראשוני לנפגעים שלאחר מכן פונו לבתי החולים. עקב אופי האירוע פעלו בזירה גם צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה שהעניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

צילום: דוברות איחוד הצלה

על פי החשד במשטרה – פגע חשוד שנהג ברכב שנסע מדרום לצפון בהולכי רגל שעמדו במרכז המסחרי ברחוב פנחס רוזן, יצא מהרכב ודקר אחרים עם חפץ חד. לפי המשטרה בארוע נפגעו 7 אנשים: 3 במצב קשה, 2 פצועים במצב בינוני ו-2 במצב קל פונו לבתי החולים בילינסון ואיכילוב.

דובר המשטרה נצ"מ אלי לוי הבהיר בשיחה עם 'כאן חדשות' כי "קולות הירי היו מהנטרול ולא חלק מהפיגוע". מי שפגע במחבל ונטרל אותו היה אזרח חמוש. לוי שיבח את האזרח וקרא לכל המחזיקים בנשק ברישיון לשאת אותו עליהם בתקופה הזו.

המחבל הוא עבד אלואהב חלאילה, בן 20, פלסטיני תושב סמוע (יתיר), ללא רקע ביטחוני קודם, ללא היתר שהיה בישראל.

דובר חמאס חאזם קאסם מיהר לברך על המעשה הנפשע ואמר כי "הפעולה ההירואית בתל אביב" היא תגובה ראשונית ל"פשעים" של ישראל בג'נין. "ישראל תשלם על פשעיה", איים קאסם.

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב לפיגוע: "אויבינו מבקשים לפגוע בנו בתל אביב, בעלי, ובכל מקום בארץ ישראל ומולם אנחנו צריכים להפגין אחדות ונחישות בתל אביב, בעלי, ובכל מקום בארץ ישראל. לוחמינו הגיבורים פועלים גם בשעה זו לפגוע במחבלים ובשולחיהם בג׳נין ואנו מתפללים לשלומם ולהצלחתם. צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון ישימו את ידיהם על כל אחד ממבקשי רעתנו. אני מבקש לשלוח רפואה שלמה לפצועים וחיבוק גדול למשפחותיהם".



0 תגובות