לשכת עוה"ד ב"כנס חירום" נגד החקיקה; עו"ד ימנים מחו

    אליהו גרין 1 Comment on לשכת עוה"ד ב"כנס חירום" נגד החקיקה; עו"ד ימנים מחו

    לשכת עורכי הדין מקיימת "כנס חירום" נגד החקיקה המשפטית בכנסת, בה משתתפים בין היתר נשיאת בית המשפט העליון לשעבר בייניש, השופט בדימוס דנציגר, פרופ' מנדלבליט ובכירים נוספים שתקפו בחריפות את הממשלה

    Newly elected head of the Israeli Bar Association Amit Bachar seen with members of the Election Committee of the Bar Association during a press conference and the reading of the election results for the Israeli Bar Association in Tel Aviv, June 21, 2023. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** לשכת עורכי הדין עורכי עמית בכר דין תוצאות ניצחון ראש צילום: Miriam Alster/Flash90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיאת בית המשפט העליון לשעבר דורית ביניש אומרת בצהריים כי" אין שיטה דמוקרטית בלי מנגנוני איזון ובקרה, אין לנו חוקה כתובה, אין לנו ביזור סמכויות ריכוזיות שנמצאות בידי הממשלה. אף פעם לא הבנו כמה כוח יש אצל השלטון, והתפתח מנגנון שבו בית המשפט הוא הגוף היחיד שיכול למצוא איזון ולבקר את השלטון, להגן על מיעוטים בפני עריצות הרוב, להגן בפני שחיתות".

    ב"כנס החירום" של לשכת עורכי הדין בתל אביב נגד ממשלת הימין הלאומית תקפה בייניש בחריפות עורכי דין המצודדים ברפורמה ואמרה כי לכזה פרקליט "יש לו עוד הרבה מה ללמוד על דמוקרטיה".

    איש השמאל, יושב ראש לשכת עורכי הדין עמית בכר התוקף האופן קבוע את הרפורמה אמר כי הנוסח המוצע של עילת הסבירות הוא "קיצוני". "פעולת החקיקה היא קיצונית, נעשית באופן כוחני וחד צדדי, ללא הסכמה רחבה בציבור. מה שנעשה כאן הוא הגדרה מחדש של כללי המשחק הדמוקרטי".

    עורכות דין מהימין מחו בתקיפות בכנס נגד העמדות שמבטאת הלשכה, כגוף, תוך שימוש בכספי דמי החברה שהן משלמות כחברות הלשכה ובעוד הן נוגדות את עמדותיהן ועמדותיהם של עורכי דין נוספים המצדדים בתפיסת עולם שונה בתכלית. הן הוצאו מהאולם לאחר שלא אפשרו לבכר להמשיך בנאומו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הם לא הבינו כמה כוח יש לשלטון???????? מפאיניקים שכמותם!!!!!!