ט"ו באב בקבר יוסף בשכם: הרבי התפלל על פצועי הפיגוע

נתי קאליש No Comments on ט"ו באב בקבר יוסף בשכם: הרבי התפלל על פצועי הפיגוע

אלפים נכנסו הלילה לקבר יוסף יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן וחברי כנסת מיכל וולדיגר, משה רוט וצבי סוכות. האדמו"ר מאונגוואר ערך תפילה במקום לפצועי הפיגוע במעלה אדומים | צפו

צילום: רועי חדי
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כניסה מרגשת לשכם: אלפי בני אדם נכנסו הלילה לקבר יוסף שבשומרון יחד עם ראש מועצת שומרון, האדמו"ר מאונגוואר, חברי הכנסת צבי סוכות ומשה רוט, סגנית השר מיכל וולדיגר וסגן ראש מועצת שומרון דווידי בן ציון.

האדמו"ר מאונגוואר – הרב דוד שלמה קליין, ערך תפילה במקום וקרא פרק תהילים יחד עם הקהל לרפואת פצועי הפיגוע במעלה אדומים, אשר אחד מהם הוא תושב השומרון. האדמו"ר ברך את תושבי השומרון ואמר "יוסף הצדיק היה איש מצליח, כל מי שגר בנחלת יוסף הצדיק יבורך – ויהי איש מצליח, תבורכו ותצליחו".

video
play-sharp-fill

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן קרא להחזיר את הישיבה לקבר יוסף "יוסף היה המשביר והמאחד, דווקא בימים האלו נלמד להוסיף אחווה ואהבה בעם ישראל כדרכו של יוסף. אנחנו קוראים לממשלת ישראל להחזיר לכאן את ישיבת עוד יוסף חי בצורה מלאה. החזרה לקבר יוסף תביא ביטחון למדינת ישראל, ותעביר מסר לאוייבי ישראל שעם ישראל הוא עם חזק, עם שלא נשבר.

המציאות שאנחנו צריכים להגיע בלילה היא בושה וחרפה. אנחנו מתרגשים שאנחנו נוגעים במקומות המקודשים ביותר בשורשים שלנו, אנו מצפים שצה"ל יחזור לכאן בצורה מלאה שהישיבה תחזור לכאן, רק האחיזה כאן בקבר יוסף תוכל להביא ביטחון", דברי דגן.

ח"כ משה רוט אמר "בע"ה שנוכל להגיע לבוא לכאן באמצע היום, בדרך כבוד, ובמהרה בימינו גם נזכה למשיח צדקנו, ולתחיית המתים, ויוסף ילבש חזרה את הכתר ומשיח בן יוסף יהיה חלק מהגאולה השלמה."

סגנית השר מיכל וולדיגר אמרה במקום "הרבה שנים לא הייתי כאן, זה מרגש אותי להגיע לכאן, בטו' באב, למקום הקדוש הזה, ליוסף הצדיק שלמרות ההשפלות שעבר ידע לחבר, בימים קשים שכאלה שנדע לחבר גם איש לרעהו, וגם אותנו לאבותינו ולעשות את כל החיבורים במהרה ביימנו אמן".

ח"כ צבי סוכות הוסיף "לא היו ימים טובים לישראל כטו' באב, יוסף הצדיק היה המאחד בין כל השבטים, דווקא מכאן מתוך נחישות נאמין במה שאנחנו עושים, ודווקא מכאן שנזכה לעשות הכל למען האחדות".

הכניסה התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מועצה אזורית שומרון בליווי חיילי צה"ל ובסיוע מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון. דגן הודה לכוחות הביטחון ומשטרת ישראל שליוו את הכניסה, למח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו, לקצין הגמ"ר רס"ן עזריאל פרלמן וכן למתנדבי מנהלת קבר יוסף של המועצה האזורית שומרון בראשות נתנאל שניר על הסיוע והארגון בכניסה לקבר יוסף.



0 תגובות