החשדות החמורים בפרשת הרוגלות: ח"כ מילביצקי בראיון

אסתי פלד 2 Comment on החשדות החמורים בפרשת הרוגלות: ח"כ מילביצקי בראיון

ח"כ חנוך מילביצקי מדבר במהדורה המרכזית על החשדות החמורים בפרשת הרוגלות: "ניתן אישור לשאיבת חומר אחד ונשאבו חומרים גם מסוג שתיים ושלוש, או על תאריכים שלא אושרו". הוא הוסיף כי: "היו גם מקרים שבהם לא נמצא כלל אישור לאותו מקרה"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרשת החדרת הרוגלות לטלפונים ניידים של אזרחים: חבר הכנסת חנוך מילביצקי מהליכוד, אומר הערב (ראשון) לאבי מימרן במהדורה המרכזית כי פרשיית הרוגלות צריכה להדאיג כל אזרח בישראל. "אני ישבתי בוועדת חוקה וראיתי את החומרים. זה צריך להדיר שינה מעיני כל ישראלי. לא בשטח האפור ולא דברים שנפלו במקרה אלא עבודה שיטתית בלתי חוקית".

לדבריו: "ניתן אישור לשאיבת חומר אחד ונשאבו חומרים גם מסוג שתיים ושלוש, או על תאריכים שלא אושרו". הוא הוסיף כי: "היו גם מקרים שבהם לא נמצא כלל אישור לאותו מקרה".

עם זאת, הציע מילביצקי שלא לחרוץ דין: "טוב נעשה אם נמתין להמלצות הוועדה ולא נחרוץ דין אבל חשוב שהדבר ייבדק". הוא הבהיר: "אנחנו לא באים לסגור חשבון עם אף אחד אלא לחקור לעומק וללמוד".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מישהו יכול להגדיר ולהגיד לעם ישראל מה תפקידה של היועמשי"ת,לפי הבנתי יועמשי"ת זה לייעץ לממשלה עצות טובות ושהממשלה תצליח בעבודתה בכנסת ישראל לטובת כלל המדינה ולא לרעת המדינה ולפי מה שאני רואה היא פשוט נאבקת בממשלה ולא נותנת לממשלה לעשות שום צעד וכל הזמן היא עוצרת כל מהלך של הממשלה מישהו חייב לעצור את ההתנהגות של היועמשי"ת לראש הממשלה ולשרים בממשלת ישראל פשוט אנטי דמוקרטית איכס של התנהגות

  2. 1

    יאללה.. בואו נשחרר את הפושעים מהכלא וגם את אלה שאמורים לשבת. ידוע שהמשטרה תשיג את יעדיה אם תפעל בסגנון חנה בבלי.