הרכבת המדינית: ראש ממשלת הולנד מבקר בישראל

    שלמה ריזל No Comments on הרכבת המדינית: ראש ממשלת הולנד מבקר בישראל

    ראש הממשלה נתניהו לראש ממשלת הולנד רוטה המבקר בישראל: "הייתי במלחמות, ראיתי דברים נוראיים – מעולם לא ראיתי דברים נוראיים כמו אלה. זהו מאבק של הציוויליזציה המשותפת שלנו"

    צילום: קובי גדעון /לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם ראש ממשלת הולנד מארק רוטה, בלשכת רה״מ בירושלים.

    תחילה התקיימה פגישה מורחבת, בה השתתפו ר׳ המל״ל, ר׳ הסגל, המזכ״צ והיועץ המדיני. מצד הולנד השתתפו בין היתר היועץ לביטחון לאומי ושגרירת הולנד בישראל. לאחר מכן נועדו המנהיגים בארבע עיניים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח הפגישה: "ברצוני לברך אותך על בואך, מארק. אתה חבר גדול של ישראל. אנחנו נמצאים במאבק של הציוויליזציה נגד הברבריות. חמאס הוא דאעש, ובדיוק כפי שהעולם התאחד כדי להביס את דאעש, על העולם להתאחד נגד חמאס ולהתאחד עם ישראל על מנת להביס אותם. אני יודע שאתה מבין שזהו מאבק של אנושיות נגד ברבריות, זו פראות בלתי נתפסת".

    נתניהו המשיך ואמר: "הייתי במלחמות, ראיתי דברים נוראיים. מעולם לא ראיתי דברים נוראיים כמו אלה. זהו מאבק של הציוויליזציה המשותפת שלנו. תודה לך ידידי שהגעת הנה. אני תמיד אומר שיש דבר אחד שטוב יותר מלעמוד לצד ישראל והוא לעמוד בתוך ישראל, וזה מה שאתה עושה מארק. תודה לך".

    ראש ממשלת הולנד מארק רוטה: "ביבי, טוב להיות כאן היום. יש לי הערכה למה שהצוות שלך עושה כדי לנסות להדוף את המתקפה הזו ולהשיב את הביטחון של ישראל על כנו. אני יודע שאנשים רבים כל כך, אני חושב שהמספר עומד כעת 1400 ישראלים, נהרגו במתקפה האיומה הזאת. אנחנו הולכים לדון כעת כיצד להתקדם בדרך הטובה ביותר. תודה לך שהקדשת מזמנך".



    0 תגובות