הח"כית הטיחה: "נעדרתם מהקרנת הזוועות"; כך טיבי הגיב

איתי גדסי 2 Comment on הח"כית הטיחה: "נעדרתם מהקרנת הזוועות"; כך טיבי הגיב

עימות סוער בוועדת הבריאות בין ח"כ תמנו שאטה לח"כ אחמד טיבי: "למה לא נוכחתם בהקרנת הסרט של הזוועות" | טיבי: "את עושה מעשה נבזי"

אחמד טיבי צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימות סוער פרץ היום (חמישי) בוועדת הבריאות של הכנסת, שהתכנסה לישיבה מיוחדת במבנה החדש של מחלקת השיקום במרכז הרפואי 'הדסה'. במהלך הדיון עלה הנושא של הקרנת הסרט של דובר צה"ל אתמול בכנסת, הקרנה שגרמה לחברי הכנסת לפרוץ בבכי ואף גרמה לכך שאחת מחברות הכנסת נזקקה לסיוע רפואי.

ח"כ פנינה תמנו שאטה, הטיחה בח"כ אחמד טיבי, שהוא וחברי סיעתו נעדרו בכוונה מהקרנת הסרט של דובר צה"ל בכנסת, על הטבח הנורא בדרום. ח"כ טיבי השיב לה, כי הוא ראה את הסרט לפני ההקרנה וכי הסרט "צורב ופוצע את הנפש".

במסגרת חילופי הדברים בין השניים, קרא טיבי לעבר תמנו שאטה: "את עושה מעשה נבזי, ההוקעה שלנו היא חד משמעית". דבריו של טיבי נאמרו בתגובה לאמירתה של ח"כ שאטה, שטענה שהיא מוכנה להתנצל מדבריה על היעדרותם של טיבי וסיעתו מההקרנה, רק אם ח"כ טיבי יצהיר שחמאס הוא ארגון טרור רצחני.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הם לא צריכים לצפות בזוועות בסרטון, הן יודעים בדיוק מה מסוגלים אחיהם-לשנאת-ישראל לבצע, הם תומכים בזה, ואולי אף שותפים בתכנונים דומים…

  2. 1

    גם אם הוא ראה את הסרט לפני כן, זה לא בסדר שהוא לא היה בהקרנה, לנוכחות פומבית יש משמעות, וטוב שמיחו בפניו, מה גם שבינתיים אנחנו לא רואים שהוא טרח להצהיר על חמאס כארגון טרור.