טיסות בחינם: המחווה של משרד התחבורה למפונים

בנצי לייזרוביץ No Comments on טיסות בחינם: המחווה של משרד התחבורה למפונים

אחרי כרטיסי הרב-קו בחינם: משרד התחבורה יעניק טיסות בשמי הארץ בחינם למפונים ולמשפחות הנעדרים והחטופים

צילום: רשות שדות התעופה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביוזמת שרת התחבורה, החל מיום שני (13.11.23) יתבצעו טיסות בחינם למפונים ולמשפחות הנעדרים והחטופים, בין שדה התעופה רמון הסמוך לאילת לנמל התעופה ע"ש בן גוריון וחזור.

על פי ההחלטה, הטיסות יבוצעו באמצעות החברות ישראייר וארקיע, והן יאפשרו למפונים נוחות בהתניידות בין מרכז הארץ למלונות בדרום.

ההחלטה שהתקבלה בשיתוף פעולה בין משרדי התחבורה והאוצר, היא הטבה נוספת הניתנת במטרה להקל על מי שנאלצו לעקור מביתם נוכח המצב הבטחוני.

לפני כשבועיים, החל משרד התחבורה במתן כרטיסי רב-קו מוטענים בהסדר חופשי ארצי למפונים, ומתחילת המלחמה הוא מפעיל עבורם מערך היסעים ועמדות שירות במלונות.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים שסיירה עם מנכ"ל משרדה במלונות באילת ושוחחה עם המפונים והרכזים, עדכנה אותם על ההטבה הצפויה וביקשה לשמוע מהם אם קיימים צרכים נוספים שהמשרד יכול להירתם ולסייע להם.

שרת התחבורה מירי רגב: "טיסות הלוך חזור חינם מרמון לנתב"ג יסייעו למפונים ולמשפחות הנעדרים והחטופים, ויקלו עליהם את ההתניידות בתקופת השהות במלונות. תפקידנו לחזק את העורף בכל ההיבטים, ואני מבקשת להודות למשרד האוצר על ההירתמות, האכפתיות ושיתוף הפעולה. ההסדר יתמוך גם בחברות התעופה הישראליות שעוברות תקופה מאתגרת ואנו פועלים במגוון אפיקים לסייע להן לצלוח את התקופה".



0 תגובות