הקמפיינים הכי חמים | המגזין השבועי של 'שטח שיווקי'

אבי יעקב No Comments on הקמפיינים הכי חמים | המגזין השבועי של 'שטח שיווקי'
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שטח שיווקי / ט"ו טבת תשפ"ד – 27.12.23

עורכת ומפיקה: נורית אפפלבוים

על הצד הטכני: פסח בא-גד

שלוש תחנות רדיו התחרו על ליבם ואוזניהם של תושבי אזור מסוים בארצות הברית. התחנה הראשונה החליטה לקיים מדי שבוע מעיין הגרלת לוטו נושאת פרסים על מנת לעודד האזנה. כיוון שכך התחנה השנייה החליטה לעשות אותו דבר ולקיים הגרלת לוטו מתחרה נושאת פרסים באותה שעה ובאותו יום מדי שבוע. התחנה השלישית קיבלה החלטה אחרת: הם החליטו לשדר גם הם משדר מיוחד באותו יום אך קצת יותר מאוחר משתי האחרות. במשדר הזה הם דיווחו למאזינים שלהן על המספרים הזוכים בשתי ההגרלות של התחנות האחרות. הם הרוויחו את המאזינים ללא שום צורך בחלוקת פרסים לשם כך.

החורף האמיתי סוף סוף הגיע, ומזג האוויר מתמזג עם מזג האוויר הלאומי. עפר גדנקן בתוכנית "שטח שיווקי" התמקד היום בעולמות השיווק והפרסום שמושפעים ממזג האוויר הזה. על הקמפיין לעידוד צריכה מקומי, איך מותג וותיק משנה את שמו עקב המצב, ההשפעה של המתיחות בים האדום עלינו. גם על אייפון כשר, כן יש דבר כזה, וכמובן פינת הפרסומות הנוסטלגיות וכל מה שחדש על המדף. וכך, גם המורל הלאומי מושפע מהמאורעות, והוא גם משפיע באופן ישיר על החברות ועל המשק.

פרק נוסף של 'שטח שיווקי' מזמין אתכם לפגוש את החורף ברשתות השיווק עם המבצעים המותאמים, לחוש אותו עם המוצרים המיוחדים שיצאו לקראתו, וכמובן להרגיש את חום האמונה והתקווה שבלב לזמנים טובים יותר שכבר מתחילים להיראות באופק ב"ה. בתוכנית שנערכה היום עסק עפר גדנקן בכל מה שקורה בעולמות השיווק הפרסום והצרכנות במגזר החרדי.

האזינו לתוכנית המלאה>>>

הראיונות

מה עושים עם קמפיין בזמן מלחמה?

אמנון שומרון, יועץ אסטרטגי

המלחמה שפרצה הובילה לדחיית הבחירות לרשויות המקומיות מ31 באוקטובר ל30 לינואר, וקולות רבים במערכת הפוליטית דורשים דחייה נוספת. לדחיות הללו יש השפעה ישירה על הקמפיינים שמנהלים המועמדים השונים ברחבי הארץ. אחד המומחים בתחום מנהל קמפיינים וותיק ומוביל – אמנון שומרון, יועץ אסטרטגי במשרד זליגר שומרון התארח לראיון מיוחד בתוכנית בהגשת עפר גדנקן.

אמנון שומרון סיפר בראיון על הרשימות והמועמדים ברחבי הארץ שתכננו קמפיין שמסתיים בסוף אוקטובר, אבל המצב הביטחוני שיבש ש להם את כל התוכניות. האם המלחמה נותנת יתרון נוסף למועמדים ורשימות שכבר מכהנים? או יוצרת קושי יותר גדול לייצר בולטות למתמודדים מולם? וכיצד מנהלים קמפיין כשחלק מהמתמודדים וחלק מהמצביעים לא זמינים עקב שירות מילואים בעזה?

האזינו לראיון המלא עם אמנון שומרון>>>

איך להבין את השוק במצב מלחמה? 

ארז וסנר סמנכ"ל מחסני חשמל

המצב הביטחוני בארץ פגע לאנשים רבים גם ביכולת הכלכלית, במשק נצפתה האטה בצריכה ובשימוש באשראי הגם שבחסדי שמיים זה הולך ומשתפר. ברשת מחסני חשמל מתוך הבנה לצרכי הלקוח ורצון להקל יצאו במבצעי סוף שנה מיוחדים שהסעירו את המשק.

ארז וסנר סמנכ"ל מחסני חשמל התראיין בתוכנית "שטח שיווקי" עם עפר גדנקן וסיפר על המצב בארץ שמשליך על המכירות ועל המבצעים שנועדו לפתור אותם. וגם, באילו דרכים במחסני חשמל הצליחו להוזיל את המחירים ולבוא לקראת הלקוחות.

האזינו לראיון המלא עם סמנכ"ל מחסני חשמל>>>

איך לנצל הזדמנויות בשעת מלחמה?

הרב ד"ר יעקב ארנברג

המציאות הלא פשוטה שעוברת על כולנו בימים אלה משליכה באופן ישיר על התחום הנפשי והרגשי – מה שיוצר בשוק צורך גובר באנשי ייעוץ וטיפול מקצוענים. כלומר, הזדמנויות לייצר מקורות הכנסה ופרנסה, וכמובן לסייע לאנשים ולרומם את חוסנם.

במכון ארנברג, המכללה להכשרת יועצי נישואין ומקצועות המשפחה נערכת בימים אלו הרשמה לקורסים המקצועיים. עקב כך, עפר גדנקן דיבר בתוכנית "שטח שיווקי"  עם הרב הד"ר יעקב ארנברג מייסד ומנהל המכון. הרב סיפר מה מייחד את המכון כמה זמן הוא קיים. הרעיון שמאחורי הקמת המכון שנועד לסייע לעם ישראל.

אילו קורסים הולכים להיפתח בעוד שבועיים? והאם ברקע המלחמה והמצב הנפשי ששורר בעורף, יש להם איפיון מיוחד בשונה מקורסים רגילים וכיצד ניתן להירשם?

האזינו לראיון המלא עם הרב ד"ר יעקב ארנברג>>>

הערסט א מעיישה? כשר בלי להתפשר

אלקנה אלון מנכ"ל הערסט

עולם התקשורת הכשרה ממשיך להתפתח ולדאוג לנפש בריאה עם מכשיר נקי. לראשונה בעולם הטכנולוגיה החרדי אפשר להיות 'אפליסט' כשחברת הערסט מציגה מכשיר אייפון מפוקח עם כשרות וסינון למהדרין.

בראיון מיוחד עם מנכ"ל הערסט, אלקנה אלון, סיפר מהי הבשורה הייחודית באייפון כשר והסביר האם וכיצד ניתן להכשיר אייפון שכבר קיים אצל המשתמש. אלון פירט על האתגרים הנלווים בפיתוח אייפון כשר וסיפר על היתרונות של המכשיר המשוכלל שמותאם לצרכים של שומרי התורה והמצוות.

היכן ניתן להשיג את המכשיר ומה בדיוק המבצעים?

האזינו לראיון המלא עם מנכ"ל הערסט>>>

מקבץ העדכונים

האזינו למקבץ העדכונים>>>

החברה למתנסי"ם

מאות מעובדי 'החברה למתנ"סים' התכנסו בנתניה לכנס הוקרה והעצמה מיוחד תחת הכותרת 'רק בגלל הרוח' בו הציגו את פעילותם בתקופת החירום. הכינוס התקיים בראשות השר הממונה הרב חיים ביטון, יו"ר החברה למתנ"סים ובכירים נוספים בחברה. השר ביטון סקר את הפעילויות החשובות שעשו עובדי החברה למתנסים מאז פרצה המלחמה למען משפחות המפונים.

פעילות זו כללה בין היתר: סיוע בפינוי של אלפי משפחות לבתי מלון ברחבי הארץ, חלוקת מאות אלפי סלי מזון, ערכות הפעלה ומשחקים לילדים, מתן ערכות מוצרי תינוקות, שינוע ציוד חיוני לשטח באמצעות מוקד 'חמ"ל ישראל' ועוד. כמו כן, גיוסו תרומות רבות לפעילות הפגה למפונים, הקמת מסגרות חינוכיות לגיל הרך וכיתות לימוד לאלפי ילדי משפחות השוהים בבתי המלון.

 

משרד החקלאות

משרד החקלאות השיק קמפיין חדש לעידוד קניית ירקות ופירות תוצרת ישראל. מעניין לדעת שהקמפיין מושק במקביל לכניסה לתוקף של חוק חדש, במסגרתו תוצרת חקלאית טרייה שנמכרת בתפזורת תסומן על פי ארץ המקור. מדובר בפירות וירקות טריים, מוצרי חלב, בשר טרי, עופות ודגים.

בסקר צרכנים שערך משרד החקלאות בשנתיים האחרונות, נמצא כי 51% מהציבור מעוניין לדעת את ארץ המקור של פירות וירקות, 59% מעוניינים לדעת את ארץ המקור של דגים טריים, וכ-68% מציבור מעוניינים לדעת את ארץ המקור של בשר ועופות טריים. בנוסף עלה בסקר כי צרכנים ישראלים מוכנים לשלם יותר עבור תוצרת חקלאית כחול-לבן.  בסקר טרי שערך משרד החקלאות ממש בימים האחרונים דרך מכון 'איי-פסוס' באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, עולה כי מעל ל-90% מהציבור הישראלי מעדיפים לרכוש פירות וירקות תוצרת הארץ. הנה דברים שאמרה לנו ציפי פרידקין- סבג, מנהלת אגף תוצרת הארץ, במשרד החקלאות.

 

קפה טורקי שטראוס

הלחץ הציבורי עשה את שלו ולאור התבטאויות נשיא טורקיה נגד ישראל: שטראוס החליפה, זמנית, את שם המותג "קפה טורקי". החברה השיקה אריזות חדשות עם משפטים ברוח התקופה בהם: "דור הניצחון", "עם ישראל חי" ו"אין לי ארץ אחרת" – במקום 'קפה טורקי'. המותג שקיים כבר 60 שנה תופס 25% מנתח שוק הקפה בישראל.

איקאה

על רקע המתיחות בים האדום, הודיעה חברת 'איקאה' העולמית על עיכובים בהגעת מוצרים. זאת כיוון שהספינות הנושאות את המוצרים, מאריכות את דרכן דרך הים. 'איקאה' העולמית הודיעה כי העיכובים עשויים להוביל למחסור בחלק ממוצריה. יודגש כי לא נמסר באילו מדינות צפויים עיכובים וחוסרים.

 

מבדק פתח תקווה

 

רובנו לא נהנים לעבור את הטסט השנתי לרכב. אנחנו מפחדים, לחוצים, ממהרים. מכון הרישוי 'מבדק פתח-תקווה' עלה לראשונה בקמפיין פרסומי למגזר החרדי. "מבדק פתח תקוה" הוא מכון רישוי קצת אחר. ליד עמדת בדיקת הבלמים תמצאו פטיפון עתיק. סמוך לבור הבדיקה יש מכשירי רדיו ואקורדיונים מהתקופה שלפני קום המדינה. על פני קיר שאורכו כ- 80 מטרים מסודרים בצפיפות מאות פריטים שהיו בשימוש בבתים בישראל מאז תחילת המאה שעברה: מאווררים, מכונות תפירה, טלפונים ותנורים וגם… מאות כובעים צבעוניים שונים ומשונים.

בקיצור, "מבדק פתח תקוה" הוא מכון-מוזיאון שמספק את שירותי הרכב הרגילים, עם אווירה ייחודית. ההנהלה מצהירה על כך שחשוב להם שללקוח תהיה חווית טסט מהנה ומהירה, עם שירות אדיב ואמין, על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. בנוסף במכון מבדק פתח-תקוה עומד לשירותכם "רישיומט" להוצאת רשיונות נהיגה ואפילו עמדה לתפילה.

 

 

מלכה השקעות

כולנו יודעים שכסף שיושב לא נושא תשואות, ובשנים האחרונות אפיקי השקעה רבים אינם יציבים. לכן רבים בוחרים להשקיע את כספם ברכש קרקעות בשטחים חקלאים המיועדים להפשרה. בחברת מלכה השקעות מציעים השקעה בטוחה באזור פרדס חנה-כרכור עם תשואה בטווח הארוך. ההשקעה מיודעת לבעלי הון עצמי נזיל וזמין, שרוצים להרוויח מהעלייה הגדולה הצפויה במחירי הקרקעות לאחר המלחמה.  לתיאום פגישה במלכה השקעות וקבלת פרטים חייגו: כוכבית 5751.

 

מסילה

מסילה סקול', זרוע ההכשרה של 'מסילה' – המובילים כבר 25 שנה מודעות להתנהלות כלכלית נבונה – פותחים את ההרשמה לקורסי החורף המתקדמים. הקורסים, עם תוכן עדכני ויישומי, סגל מרצים בכירים ודיפלומה נחשבת. המסלולים המקצועיים של 'מסילה סקול' מכשירים את הדור הבא של המנטורים העסקיים והמאמנים הכלכליים.

'מסילה סקול' מתרגמים את הוותק העדכני והמצטבר שלהם עבור התלמידים, ונשענים על ניסיון עשיר ומודל בקרה בלעדי שכבר הוביל עשרות אלפי משפחות, עסקים וארגונים לשגשוג כלכלי. להרשמה ופרטים נוספים: מסילה סקול – 02-5000-475 (שלוחה 1),

 

העיקר הבריאות

אי אפשר לפספס את הפעילות המוגברת של גופי הבריאות, ובראשם קופות החולים בתקופה הנוכחית. בעקבות ימי הלחימה המתמשכים נערכים שיפורים ושדרוגים בכל שירותי הרפואה.

האזינו למקבץ הבריאות>>>

לאומית

לאומית שירותי בריאות פועלת מאז מתקפת הפתע בשמחת תורה למען אלפי מפוני הדרום והצפון. כבר בשבוע הראשון למלחמה הקימה לאומית מערך טלפוני חסר תקדים והעניקה שירותי בריאות מרחוק לנזקקים. מעבר לכך, לאומית הקימה מרפאות מיוחדות בבתי המלון בים המלח ובירושלים שם שוהים אלפי מפונים. בצעד תקדימי לאומית שינעה את המרפאה הניידת בכדי להעניק טיפולי שיניים למפונים במקום שהייתם. שר הבריאות אוריאל בוסו אשר סייר במרפאה בים המלח שיבח את ראשי לאומית על המסירות והיוזמה למען ההמונים אשר הודו בחום להנהלת לאומית על מסירות, אכפתיות ונגישות גם בזמני חירום ותחת אש.

מאוחדת

מאוחדת משיקה רשת מוקדי חירום למענה רפואי מקצועי – תוך כשעה! רשת המוקדים לרפואה דחופה יעניקו ללקוחות הקופה שירותי רפואה דחופה בשעות הערב בהן המרפאות סגורות, בסופי שבוע ובחגים. המוקדים אשר פועלים בתל-אביב, אשדוד וחדרה, מצטרפים למוקד הוותיק והמתקדם בירושלים.

מוקד שמאז פתיחתו לפני ארבע שנים מעניק טיפול רפואי דחוף לעשרות אלפי אנשים מידי שנה, ומהווה את אחד המרכזים הרפואיים הגדולים ביותר בעיר. המוקדים לרפואה דחופה של מאוחדת מסייעים להפחתת העומסים הכבדים על חדרי המיון, ומאפשרים מענה רפואי מקצועי, מהיר, זמין וקרוב לבית, הכולל: אבחון, בדיקות, טיפול והנחיות להמשך הטיפול. 

מגן דוד אדום

משלחת של המשרד הפדרלי לניהול מצבי חירום ומשבר בממשלת גרמניה, הגיעה השבוע לסיור במגן דוד אדום.  המשלחת סיירה במוקד הלאומי של מד"א בקרית אונו, בבנק הדם החדש והממוגן, בבנק הלאומי לחלב אם וגם בתחנת מד"א בשדרות.

המשלחת למדה על פעילות הארגון באירועי שבעה באוקטובר בפרט, ובמלחמת 'חרבות ברזל' בכלל. מטרת הסיורים היא לבחון את היערכות גרמניה לאירועים אפשריים. הנציגים הגרמנים קיבלו סקירה על פעילות מד"א ונחשפו לטכנולוגיות אותן מפעיל הארגון – המסייעות להציל חיים.

 

 

כללית

שבוע לפני יום הולדתו ה-33, נפל רס"ר נפתלי יונה גורדון בקרב ברצועת עזה. יונה עבד כרכז אורתופדיה במרפאת כללית ברמת אשכול וכן כרכז ציוד מחוזי בכללית מחוז ירושלים.

ביוזמה מיוחדת, החליטו צוות המרפאה בהובלת האחות רמה מינץ והמנהלת האדמיניסטרטיבית המחוזית טלי חביב, לערוך ערב התרמת דם לזכרו ולטובת מערכת הבריאות והצלת חיים.

ואכן, ההיענות לקריאה היתה רחבה. למעלה מ-100 מטופלים מהמרפאה ותושבי השכונה נרתמו והגיעו לתרום דם לסיוע למאגר הדם הלאומי. ההתרמה נערכה על ידי הצוות הסיעודי של כללית, בשיתוף מד"א ועזר מציון.

 

 

 

– היו היו ימים –

האזינו לפינת הפרסומות הנוסטלגיות >>>

השבוע תשדירים משנת 2005 מבית היוצר ובאדיבותו של מיקי רוזנבאום

 

חדש על המדף

שמן הפלאים: שמן הפלאים משמש כתחליף לקרם לחות לכל סוגי עור הפנים. השמן מיוצר מרכיבים טבעיים בלבד ומסייע להורדת פגמי שמש, מתיחת קמטים, הסרת פצעי בגרות טשטוש צלקות והענקת ברק מיוחד לעור הפנים. את שמן הפלאים ניתן להשיג במוקד ההזמנות הארצי 077-5567074

 

מסעדת לוצ'נה מבשרת: לרגל החורף המבורך שפוקד אותנו, הקימו את המרפסת המרהיבה ביותר בירושלים. סגירת החורף היוקרתית שומרת על אוירה חמה בעיצוב מוקפד ומואר, שמאפשר אירועים גם במתחם נוסף של המסעדה עד ל-150 איש. המסעדה מציעה מטבח חלבי עילי כשר למהדרין בכשרות המהודרת של בד"צ בית יוסף, תפריט האיטלקי כולל מנות ראשונות, פיצות, סלטים, דגים, פסטות וספיישלים, וממוקמת במתחם החדש בקנטרי מבשרת ציון, ולרשות האורחים ישנו חניון מקורה ללא תשלום.

חברת סנו: חברת הניקוי המובילה הרחיבה את הסדרה לניקוי כללי המבוססת על שמנים טבעיים, עם שני מוצרים חדשים שמעניקים את אותה עוצמה של ניקיון בצורה נוחה במיוחד לשימוש:  סנו ג'ל אורנים. נוזל מרוכז לניקוי כללי עם שמן אורנים טבעי. וסנו ג'ל הדרים נוזל מרוכז לניקוי כללי עם שמן הדרים טבעי. שני המוצרים מעניקים ניקיון עוצמתי ויעיל במיוחד, בניחוח עדין נעים.

 

——

 

מיין שיך: רשת חנויות לנעלי גברים מציגה את השוז דיי- יום הנעליים החרדי. בשוז דיי ניתנה הנחה של 10 אחוז על הזוג הראשון, או חמישים אחוז הנחה על הזוג השני. לרשת מיין שיך ישנה פריסת סניפים בירושלים, בני ברק, בית שמש, אשדוד ביתר וחיפה.

 

 

 

 

 

 

 



0 תגובות