ברקע העימותים עם השר: התפטרה מנהלת רשות החברות

אתר קול חי 1 Comment on ברקע העימותים עם השר: התפטרה מנהלת רשות החברות

מנהלת רשות החברות הממשלתיות, מיכל רוזנבוים, מתפטרת: "כשכך פועל ראש הממשלה, אין להתפלא שלא קם אף גורם אחר שירסן את השר ויפעל להגנת השירות הציבורי"

שר התקשורת דוד אמסלם צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנהלת רשות החברות הממשלתיות, מיכל רוזנבוים, מתפטרת מתפקידה, על רקע עימותים עם השר דוד אמסלם. אמסלם מתח עליה ביקורת חריפה בפומבי פעם אחר פעם וניסה להדיח אותה מתפקידה.

במכתב לראש הממשלה, כתבה רוזנבוים: "על פי תפיסת עולמו המוצהרת של השר אמסלם, החברות הממשלתיות אינן משאב ציבורי אלא "מאגר ג'ובים" שאמור לשמש אותו לצבירת כוח ומעמד פוליטי. בהתאם, השר אמסלם הפעיל עליי ועל הרשות לחצים אדירים לתמוך במינוי פעילים פוליטיים ומקורבים לתפקידי מפתח בחברות הממשלתיות, ולאפשר הדחות במסגרת "חיסול חשבונות" פוליטי ועל מנת לפנות "ג'ובים" לשם מינוי מקורבים. דוגמאות בולטות לכך (מתוך רבות אחרות) הן ה"מכרז תפור" למינוי יועץ משפטי בנתיבי ישראל; הדחות פוליטיות של יו"ר דירקטוריון דואר ישראל ומנכ"ל רכבת ישראל; לחצים אדירים להכנסת מקורבו של השר אמסלם, מר אליהו אהרוני, לנבחרת הדירקטורים ועוד.
השר אמסלם מתגאה בראש חוצות בהתייחסותו לחברות הממשלתיות כ"מאגר ג'ובים" לקידום אינטרסים פוליטיים שלו".

למקורביה אמרה: "כשכך פועל ראש הממשלה, אין להתפלא שלא קם אף גורם אחר שירסן את השר ויפעל להגנת השירות הציבורי. לא אשב בשורה הראשונה ואצפה בהרס החברות הממשלתיות. מהרגע שנפרץ הסף אינני יכולה עוד למלא את משימתי ולשמור על החברות הממשלתיות".

שר הפנים משה ארבל התייחס לכך: ״אני מצר מאוד על התפטרותה של הגב׳ מיכל רוזנבוים מהנהלת רשות החברות הממשלתיות. מיכל היא עובדת ציבור מסורה אשר בעבר אף ניהלה בהצלחה רבה את היחידה לחיוב אישי במשרד הפנים. אני סמוך ובטוח כי מיכל תמשיך ותתרום מכישרונה ומיכולותיה למען אזרחי ישראל בהמשך״.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב: "הממשלה הזו ממשיכה לקרוא לכולם להתאחד בעודה מפצלת, מסכסכת ומנתצת לרסיסים את כל מה שמחזיק את המדינה הזו. התפטרות מנהלת רשות החברות היא נצחון לשחיתות, לתרבות הג'ובים, למינויי המקורבים ולריסוק השירות הציבורי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מדוע אינכם מביאים תגובה של אמסלם ?????????????
    שפיכות דמים ממש