שר הבריאות: "מוודא את מוכנות המערכת לשעת חירום"

המהדורה המרכזית No Comments on שר הבריאות: "מוודא את מוכנות המערכת לשעת חירום"

שר הבריאות אוריאל בוסו שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' וסיפר: "אני מוודא מול בתי החולים שהם יוכלו להתמודד עם תחליפים ראויים ב'תרחיש עלטה' חלילה". על התקציב: "מקווים שנוכל להביא את הבשורה לאלו שזקוקים לכך". ועל הבחירות: "אני עדיין מועמד לראשות עיריית בני ברק"

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות אוריאל בוסו, התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ופתח בהתייחסות למצב הלחימה והמגעים לעסקת חטופים: "הנציג מטעמינו שמונח בכל הדיונים הסודיים ביותר זה יו"ר ש"ס אריה דרעי. בכל שאלה הוא מתייעץ עם גדולי ישראל ומקבל את הוראתם למעשה. עד כה עוד לא היתה עסקה שהונחה על השולחן עם כל הפרטים לדיון השרים".

לדבריו: "כשר הבריאות וראש המערכת אני אחראי לוודא שהמערכת תעמוד בכל האתגרים. אחד מהתרחישים שנערכים אליו הוא 'תרחיש עלטה' ואני מוודא מול בתי החולים שהם יוכלו להתמודד במצב כזה עם תחליפים ראויים, ושגם החולים שנמצאים באשפוז בית יקבלו את המענה הראוי".

על התקציב: "צריך לזכור, תקציב המדינה כבר אושר. עכשיו רק מתקנים אותו בהתאם למצב. התיקון אושר בממשלה ועכשיו הוא בוועדות השונות לקראת ההצבעה בכנסת. מקווים שנוכל להביא את הבשורה לאלו שזקוקים לכך".

השר בוסו סיפר על ביקורו בצרפת: "נסעתי לפריז להשתתף בכנס שרי הבריאות של ה-O.C.D. והבאתי את זעקתם של החטופים שנמצאים במצב רפואי לא ברור. קראתי לשרים לפעול לשחרורם והרבה מהם ניגשו ללחוץ את ידי ולחזק את רוחנו. למערכת הבריאות בישראל יש הערכה רבה בעולם. חוץ מההסכם שחתמנו עם צ'כיה, התבקשתי על ידי נציגים ממדינות נוספות לזרז הליכים לקראת הסכמים נוספים".

ולסיום, על הבחירות המקומיות: "אני עדיין מועמד לראשות עיריית בני ברק, רשימת חברי המועצה הרעננה מלאה באישי ציבור ראויים ומסורים".

האזינו



0 תגובות