גפני: "לא צריך להתיישב בעזה"; גולדקנופף: "נישאר בימין"

פנחס בן זיו No Comments on גפני: "לא צריך להתיישב בעזה"; גולדקנופף: "נישאר בימין"

ח"כ גפני עוקץ את השר גולדקנופף: "כולנו נושאים באחריות, אין דבר כזה שהממשלה לא קשורה למלחמה. היא קשורה והיא האחראית. ואני גם לא חושב שצריך להתיישב בעזה, צריך להתיישב בגליל, בכרמיאל, לא בעזה". גולדקנופף עוקץ בחזרה ואומר: "אני מרגיע את אזרחי ישראל, יהדות התורה תמיד הייתה עם הימין ותישאר הלאה בימין"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר דגל התורה ויו"ר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ משה גפני, יצא היום נגד דבריו של שותפו למפלגת יהדות התורה, השר יצחק גולדקנופף, שתהה "מה שייכת הממשלה למלחמה?". הוא התייחס לסוגיית החטופים, ואמר כי היא צריכה להעסיק את נבחרי הציבור יום ולילה עד שהם יחזרו בריאים ושלמים למשפחותיהם. "כולנו נושאים באחריות, גם היום", אמר, "מי שאומר שהמצב הוא טוב, המצב הוא לא טוב! אני, כמו חבריי בממשלה, נושאים באחריות".

בטקס הנחת אבן פינה לתלמוד תורה של החינוך העצמאי בכרמיאל הוא אמר: "יש לנו חובה של ערבות הדדית, העם היהודי עבר הרבה צרות, עבר שואה, עבר את מסעי הצלב, עבר את האינקוויזיציה, עבר הרבה מאוד קשיים וצרות, והיינו ערבים אחד לשנים בכל צרה ובכל מצוקה".

כשבוע וחצי לאחר כנס "החזרה לעזה", שבו השתתפו בכירים בממשלה וחברי כנסת רבים מהקואליציה. "אני בכלל לא חושב שצריך ללכת להתיישב בעזה", טען גפני בכרמיאל, "צריך להתיישב כאן בגליל, בכרמיאל, בכל היישובים האלה, פה צריך להתיישב, מה זה התיישבות בעזה?". יו"ר דגל התורה, שאמר בעבר כי "בנושא המדיני אני קרוב יותר לעמדות השמאל", הצהיר: "צריך לעשות את מה שצריך לעשות כדי שיהיה כאן שלום, כדי שיהיה כאן שקט".

יו״ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף עוקץ בחזרה את גפני ואומר לעמית סגל: "אני מרגיע את אזרחי ישראל, יהדות התורה תמיד הייתה עם הימין ותישאר הלאה בימין".



0 תגובות