הפובליציסט אלי ציפורי: "משפט נתניהו חייב להימשך"

שטח משפטי No Comments on הפובליציסט אלי ציפורי: "משפט נתניהו חייב להימשך"

הפובליציסט אלי ציפורי שוחח עם עו"ד נתנאל לאופר בתוכנית 'שטח משפטי' והתייחס למשפט ראה"מ נתניהו: "אני חושב שהמשפט חייב להימשך. טוב שראה"מ לא הסכים לעסקת טיעון. אזרחי ישראל צריכים שהמשפט יימשך כדי ששיטות הפעולה של המשטרה והפרקליטות ייחשפו. שנבין מה קורה בכל תיק של אזרח שאין לו תקציב לעו"ד מהשורה הראשונה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפובליציסט אלי ציפורי לעו"ד נתנאל לאופר בתוכנית 'שטח משפטי': "לצערי מבחינת הפרקליטות עולם כמנהגו נוהג למרות המלחמה. הם סירבו לקבל את הצעת השופטים לסגת מסעיף השוחד וכעת הם מסרבים לרדת מהעץ. היועמ"שית הייתה צריכה לקרוא לפרקליטות ולומר – עד כאן. אני חושב שהמטרה הייתה ברורה מלכתחילה – הפלת נתניהו".

לדבריו: "אני חושב שהמשפט חייב להימשך. טוב שראה"מ לא הסכים לעסקת טיעון. אזרחי ישראל צריכים שהמשפט יימשך כדי ששיטות הפעולה של המשטרה והפרקליטות ייחשפו. שנבין מה קורה בכל תיק של אזרח שאין לו תקציב לעו"ד מהשורה הראשונה".

עוד אמר: "ראש הממשלה מנהל כרגע מלחמה רב חזיתית. לא מעניין אותו כל הליך המשפט. כל מה שנחשף ממחיש את העוול שנעשה לו במשך שנים. אני שואל איפה התקשורת? כל אלו שעשו לו עוול במשך שנים שותקים לפתע".



0 תגובות