הטרגדיה בעזה: "ההקלטה לא הייתה צריכה להתפרסם"

המהדורה המרכזית No Comments on הטרגדיה בעזה: "ההקלטה לא הייתה צריכה להתפרסם"

אבי שמריז, אביו של אלון ז"ל, שנהרג בשוגג מאש צה"ל אחר שהצליח לברוח משבי החמאס, הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "חשיפת ההקלטה מטלטלת את כל המשפחות. אם היו מראים לנו את ה'הצילו' שכתב אלון, היינו מזהים את כתב ידו. צה"ל היה צריך לכרוז להם שיצאו, גם בלי לסכן את כוחותינו"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שלושה חודשים אחר שהצליח לברוח משבי החמאס אך נורה ונהרג בשוגג מאש צה"ל, אביו של אלון שמריז ז"ל, משוחח עם אבי מימרן הערב ב'מהדורה המרכזית' ומתייחס לחשיפת ההקלטה של האירוע המצמרר: "חשיפת ההקלטה מטלטלת את כל המשפחות. אם היו מראים לנו את ה'הצילו' שכתב אלון, היינו מזהים את כתב ידו. צה"ל היה צריך לכרוז להם שיצאו, גם בלי לסכן את כוחותינו. הייתי לוחם ביחידה קרבית, ככה לימדו אותנו? לירות ולהרוג אדם שמתקרב בידיים מורמות ולא מהווה סיכון?. למה אין הנחת עבודה שייתכן ומדובר בחטופים? אני מקווה שבעקבות אלון נצליח לחלץ חטופים אחרים שמצליחים לברוח מהשבי".

אבי שמריז תוקף בחריפות ואומר: "ההקלטה לא הייתה אמורה להתפרסם. אני מודה לכם שאתם לא משמיעים אותה ברדיו. מה האינטרס לפרסם? זה היה אמור לחבל בבקשה שלנו להכיר באלון כחלל צה"ל. ההקלטה הודלפה והתפרסמה בדיוק אחר העתירה לבג"צ בעניין הדרישה שלנו".

האזינו



0 תגובות