השר גנץ עוקף את ראה"מ נתניהו – הפעם במירון

מהדורת הבוקר No Comments on השר גנץ עוקף את ראה"מ נתניהו – הפעם במירון

כתבנו מרדכי הלפרין בפרסום ראשון הבוקר ב'מהדורת הבוקר' עם קאהן וחכם: גנץ נפגש אמש במשרדי 'כחול לבן' בת"א עם 3 ממשפחות נספי אסון מירון, לדבריו "אעשה הכול כדי שמסקנות הוועדה ייושמו" • עוד אמר גנץ: "החשש בהילולא הוא לא מירי טילים ישירות על הציון. חיזבאללה יורה על היב"א, והחשש שמתפללים ייפגעו מרסיסי הטילים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרסום ראשון במהדורת הבוקר: השר בני גנץ נפגש אמש עם שלושה ממשפחות נספי אסון מירון, במטרה לנסות ולהבין כיצד מקדמים את יישום מסקנות ועדת חקירת האסון – בעקבות התחושה שנתניהו מנפנף את המסקנות.

גנץ מצהיר בפגישה ש"אעשה כל מה שאני יכול כדי שהמסקנות ייושמו". עם זאת, העוזרת של גנץ מבהירה: "אם המצב בצפון יימשך ככה, מרבית הסיכויים שלא תתקיים השנה הילולא המונית". חבר קבינט המלחמה מוסיף: "החשש המרכזי שלנו הוא לא מירי טילים ישירות על הציון. חיזבאללה יורה על בסיס חיל האוויר שבהר מירון. החשש שלנו הוא שהמתפללים ייפגעו מרסיסי הטילים"

המשפחות מציגות 2 דרישות: יישום המסקנות כך שההילולא תהיה בטיחותית – וקידום החוק של ח"כ אפרת רייטן לסיוע מהמדינה לנפגעי אסון אזרחי

לגבי דאגה לבטיחות ההילולא משיב גנץ: "זה פחות קשור אלי, אתם צריכים לעמוד בנושא בקשר עם המפלגות החרדיות"

לגבי החוק הבהיר גנץ שהוא מעוניין בקידומו, ואף יתייעץ בנושא עם מנכ"ל הביטוח הלאומי לשעבר, מאיר שפיגלר

גנץ והמשפחות קבעו להיפגש בקרוב שוב. הפגישה אמש התקיימה במשרדי 'כחול לבן' ברמת החייל שבתל אביב – בפגישה נכחו בועז סטרוקובסקי, שי צרפתי ומרדכי כהן.

האזינו לדיווחו של כתבנו מרדכי הלפרין ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם:



0 תגובות