אייכלר בהתבטאות חריגה נגד גופי השמאל: "אויבים"

המהדורה המרכזית No Comments on אייכלר בהתבטאות חריגה נגד גופי השמאל: "אויבים"

ח"כ אייכלר מאשים אצל אבי מימרן ב'קול חי' כי הקוראים לגיוס בחורי הישיבות הם אויבים. "אני בכלל חושב שלא צריך לדבר על החוק. אנחנו לא צריכים לעבוד לפי אויבינו שמנהלים קמפיין נגד חרדים"

ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"אנחנו לא צריכים לעבוד לפי אויבינו שמנהלים קמפיין נגד חרדים". ח"כ ישראל אייכלר, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לסערה סביב נושא הגיוס: "אני בכלל חושב שלא צריך לדבר על החוק. אנחנו לא צריכים לעבוד לפי אויבינו שמנהלים קמפיין נגד חרדים, והפעם בחרו את חוק הגיוס. יש כאן מלחמה על השלטון, אנחנו לא מדברים על הגיוס בפומבי".

בהמשך, התייחס אייכלר לנושא תקציב אופק חדש למורים החרדים: "זו שערורייה שצריכה לזעזע את אמות הסיפים. יש ממשלה נבחרת. יש כנסת וכאשר הם מחליטים לתקצב אופק חדש למורים ומורות, סך הכל כמו כל מורה אחר, החרדים לא יקבלו וזה כי פקידי האוצר החליטו. יש שלטון חדש.

אייכלר הוסיף: "השופטים הם הסמכות העליונה של אותה אג'נדה שבאה מאמריקה לחנך מחדש את העם היהודי. היות שהמורים לא מחנכים על פי דרך המתבוללים לא מגיע להם שכר על אותה עבודה. פקידי האוצר לא שומעים לשר. תאר לעצמך מדינה שהצבא לא מדווח לשר הביטחון שהוא יוצא למלחמה. אנרכיה".

עוד אמר אייכלר: "שופטי בגץ לקחו לעממם סמכויות אנטי דמוקרטיות. כשהייתה הפיכה ברוסיה כולם ידעו שיש הפיכה, פה בשם הדמוקרטיה באלימות שלטונית הם מכתירים את השופטים והם מכתירים את הפקידים ואחד שומר על השני".



0 תגובות