בעקבות המלחמה: קריאת גדולי ישראל נגד הנפצים

נתי קאליש No Comments on בעקבות המלחמה: קריאת גדולי ישראל נגד הנפצים

גדולי ישראל בקריאה להתרחק מכל סוגי הנפצים: "אנו בתקופה רגישה, קולות אלו גורמים לבהלה בעקבות המלחמה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גדולי ישראל וראשי הישיבות יוצאים במכתב הקורא להורים להזהיר את הילדים בתקופה זו ולהתרחק מכל סוגי הנפצים כולל פיקות וכדומה עקב מצב התקופה כאשר כל פיצוץ גורם לבהלה גדולה בציבור.

במכתבם כותבים גדולי ישראל, "לקראת ימי הפורים הקרבים ובאים, הננו לעורר אודות השימוש המגונה בחומרי נפץ כאמצעי לשמחה פסולה. חובה על כל אחד להזהיר גדולים על קטנים להתרחק מנפצים מכל סוג שהוא, להימנע משימוש בהם ובוודאי מהפצתם".

גדולי ישראל מציינים את הרגישות בעת הזאת וכותבים "בפרט בעת הזו, כאשר אנו בתקופה רגישה בארץ ישראל, וקולות נפץ עלולים לגרום לבהלה מאימת המלחמה, ולהביא לתחושת פחד וחרדה בקרב הציבור בעקבות המצב בו אנו שרויים. קוראים אנו להורים לפקוח עיניהם ולהרחיק את הילדים מכל שימוש מחומרים אלו גם כאלו הנקראים פיקות וכדומה".

בסיום המכתב קוראים גדולי ישראל לנצל את ימי הפורים המסוגלים לתפילה לזעוק ולהתחנן על המצב הקשה השורר בארה"ק וכבימים ההם כן בזמן הזה הקב"ה יעשה לנו ניסים ונפלאות.

על המכתב חתומים: מרן הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר, חברי מועצת חכמי התורה הגאונים רבי שלמה מחפוד ורבי ראובן אלבז, רבה של בני ברק רבי מסעוד בן שמעון, רבה של אלעד רבי מרדכי מלכא, רבי ישראל אברג'ל ראש מוסדות המאיר לארץ ובנו ממשיך דרכו של רבי יורם אברג'ל זצ"ל, רבי אברהם מאמאן ראש ישיבת תורה אור ובנו ממשיך דרכו של הגר"י מאמאן זצ"ל.



0 תגובות