"הייתי בטוח שגם אני מת" • יהודה גרובייס חושף לראשונה את סיפור חייו

אתר קול חי 7 Comment on "הייתי בטוח שגם אני מת" • יהודה גרובייס חושף לראשונה את סיפור חייו

יהודה גרובייס נתארח בתוכנית 'שיחה אישית' עם אבי רוזן, במהלכה הוא חזר לרגעי האימה בו ארבעה מחבריו בישיבה טבעו מול עיניו והוא ניצל בנס | "עד היום יש לי נקיפות מצפון ורגשות אשמה, אולי הם טבעו בגללי" | גרובייס חושף מה הביא אותו ליצור סרטים לציבור החרדי ומדוע הפסיק | בכמה מדינות בעולם צולמו סרטים שלו ועל מה הוא מתחרט: "גנזתי שני סרטים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השחקן, היוצר והבימאי, יהודה גרובייס, הגיע לאולפן 'שיחה אישית' עם אבי רוזן מנכ"ל קבוצת קול חי וחזר לימיו כבחור צעיר בישיבת גור והאסון הנורא בו כמעט קיפח את חייו. "השתכשכנו במימי הירדן ופתאום התחלנו להיסחף. ארבעה בחורים טבעו למוות לידי. גם אני טבעתי והייתי בטוח שאני מת". לדבריו, האירוע הטראומתי מלווה אותו עד היום: "יש לי נקיפות מצפון ורגשות אשמה, אולי הם טבעו בגללי".

היוצר החרדי המיתולוגי סיפר על הרגע בו החליט לצלם סרט ראשון לציבור החרדי לפני עשרים ושש שנים.ושיתף בתגובות הראשונות שקיבל: "אנשים היו בהלם…". גרובייס סיפר בריאיון על ההתנגדות והתמיכה בתכנים שיצר: "הצבנו גבולות מאוד ברורים והלכנו לחומרה".

ומה לגבי התפתחות התעשייה בציבור החרדי?  "יצרתי למעלה מ-100 סרטים עד היום". על התעלמות המדינה מעולם הסרטים החרדי: "אמרו לי שלא תומכים ביצירת הסרטים, כי זה עם מסרים יהודיים מדי. אני מצפה שהנציגים שלנו בכנסת יפעלו בנידון" סיפר יוצר הסרטים המוערך.

גרובייס סיפר לאבי רוזן בתוכנית האירוח המיוחדת על הסיטואציה שגרמה לו לפרוץ בבכי: "עמדתי שם והתפרקתי. חצי שעה רק בכיתי". וחשף מדוע הפסיק לייצר סרטים למגזר החרדי ועל מה הוא מתחרט מהיצירות שלו: "גנזתי שני סרטים…" שיתף בריאיון המיוחד.

האזינו>>>

 

 



7 תגובות

מיין תגובות
    1. כי צרבו לו את הסרטים הציבור לא פרגן לו…

    2. יפה מאוד! מרתק! יהודה גרובייס הוא מהפכן בקנה מידה
      אבל חבל מאוד שאבי רוזן תוקע אותו, נכנס באמצע הדיבור שלו

  1. 6

    איש אגדה!
    תודה רבה!

  2. 5

    הציבור החרדי אינו סגור על עצמו אם לאשר סרטים לילדים ולהפוך את ה’בדי-עבד’ ללכתחילה או לנסות לשמר את הילדים בתוך החממה ולקוות שיוכלו להסתדר בלי הגישה לטכנולוגיה.
    כשהקונפליקט הזה ייפתר (לכאן אן לכאן) הכל ייראה אחרת.

    1. אגדה של איש מעריכים מאוד

  3. 4

    אני חושבת שיש צורך גדול בסרטים מהסוג הזה כי העובדה שכולם כבר צופים אז שלפחות יצפו בתכנים כשרים מאשר השטיות שיש היום והסרטים של גרובייס מלאי תוכן יהודי וערכי שיכול למלאות שעות של חויה,ממולץ בחום!