דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

החלטה דרמטית של בית המשפט העליון – שלילה מיידית של תקציבי הישיבות בקרב מחויבי הגיוס, עמדה מחמירה אף יותר מהיועמ"שית מיארה • עם זאת, בג"צ אישר לקואליציה חודש נוסף בו ינסו להביא חוק גיוס חדש ומוסכם

בניין בית המשפט העליון. צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טלטלה דרמטית במדינת ישראל: בית המשפט העליון הורה הערב על שלילת תקציבי הישיבות, החל מיום ראשון הקרוב. מדובר על שלילת כספים של למעלה ממיליארד ש"ח, שלילה שתיכנס לתוקף החל מיום ראשון בלילה הקרוב.

ההחלטה הדרמטית של שופטי העליון, שבראייה היסטורית לא הייתה כמותה מאז קום המדינה, מגיעה על אף שהיועצת המשפטית לממשלה ביקשה הערב מבגצ, בתשובה על העתירות נגד הגיוס, שייתן הארכה של מספר חודשים לפני שלילת התקציבים.

בגצ אימץ למעשה עמדה מחמירה יותר מהיועמ"שית גלי בהרב-מיארה עצמה, דבר שמכה כעת בהלם את המפלגות החרדיות והקואליציה כולה. עם זאת, בצורה מפתיעה, דווקא בדבר אחד בגצ הסכים להגיע לקראת הממשלה.

בגצ קיבל את עמדת ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיה יש לאפשר לקואליציה הארכה של חודש ימים עד לחיוב שיוטל על כל בני הישיבות לגיוסם. בחודש הקרוב תנסה הקואליציה להביא חוק גיוס שמוסכם על כולם, כך שיוכלו גם לחדש במהרה את תקציבי הישיבות.

האזינו לדיווח הערב ב'מהדורה המרכזית':



0 תגובות