חוזרים לבית הספר עם כתבת הצרכנות שושי הלר

    יוסי ברויער Comments Off on חוזרים לבית הספר עם כתבת הצרכנות שושי הלר
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אז זהו, קרב ובא היום בו תוכלי לשבת על הכסא בנחת, עם כוס קפה ועוגה ולהיאנח אנחת רווחה משחררת, סוף סוף חופש.

    הילדים בגנים ובמוסדות הלימוד, ואף אחד לא מזיז את כוס הקפה שהנחת על השיש, או מפזר את הלכלוך שאספת בעמל רב מכל קצוות הבית רגע לפני שאת מתכופפת עם היעה ומשליכה אותו לפח.

    רגע לפני, החופש הגדול קרב לסיומו ותחילת הלימודים כבר נראית קרובה במיוחד, זה הזמן לפתוח את רשימות הציוד הדרוש לחזרה לבית הספר של הילדים ולהתחיל במסע הקניות. שושי הלר, כתבת צרכנות מובילה, מעניקה צרור עצות לגבי קניית ילקוטים ומכשירי כתיבה.

    מגוון המוצרים בציוד החזרה לבית הספר הוא ענק, סוגים שונים ומותגים שונים מונחים על המדפים וקורצים לילדים להכניס אותם אל הקלמר החדש שנרכש זה עתה. ההפרש בין סל מוצרים ממותג לסל מוצרים זהים אך לא ממותגים מגיע לכ-75%. אמנם במגזר החרדי, הנהירה אחר המותגים מעט נמוכה יותר מאשר במגזר הכללי אך גם למגזר החרדי יש את המותגים שלו הפרטיים ו..כן, גם את המותגים הבין לאומיים.

    הורים רבים נוטים לרכוש מוצר ממותג, גם בגלל העובדה שמוצר ממותג ע"פ רוב הוא איכותי יותר. כך למשל, עיפרון מתוצרת איכותית וממותגת מחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר עיפרון לא איכותי מיצרן עלום וחסר זהות. ולכן נראה כי ישנה גם סיבה צרכנית כלשהי לנהירה אחר המותגים, אך יש לזכור כי שוק המוצרים פעיל כל השנה והיצרנים מחדשים בכל שנה ומציגים מגוון נוסף של מוצרים עם כל מיני תוספות בריאותיות ובטיחותיות ולכן יש לשים את הדגש בבחירת המוצרים על התוספות החשובות לנו בלבד.

    בתחום הילקוטים, כיום, למרות מגוון המותגים הגדול ישנה מגמה של שמירה על הילקוטים משנה לשנה, והורים רבים נוטים לכבס את הילקוט ולתת לילד להמשיך עם הילקוט הישן כל עוד ומצבו מאפשר לו זאת.

    בשנים האחרונות, ישנה התקדמות לילקוטים נוחים ואורטופדיים במשקלים נמוכים מבעבר שזה נושא חשוב מאד ועקרוני. מומחי הבריאות לילד טוענים שלמשקל התיק אסור לעלות מעל 15% ממשקל הילד, ואם הילד חייב להכניס לתיק יותר ממשקל זה אז מומלץ לקחת חלק בשקית ולא להעמיס על הגב את כל המשקל.

    צריך לוודא שלילקוט יש תו תקן, וכיום ניתן למצוא גם ילקוטים עם אחריות ארוכה אפילו עד טווח של 10 שנים. כמו"כ צריך לראות שהילקוט יהיה צמוד לגב ושלא יהיו רצועות ארוכות המשתלשלות מהילקוט ועלולות להיתפס בדברים בולטים וכדו'.

    בתחום מכשירי הכתיבה, כדאי לאחד את רשימות הקניות בין אחים, ולבחון ולהשוות מחירים מכיוון שיש הפרשי מחירים משמעותיים בין החנויות והרשתות. ובנוסף, כדאי לעשות רכישה מרוכזת של כלל המוצרים המתכלים כבר עכשיו, במבצעים. עם פתיחת הלימודים המחירים עולים בחזרה.

    האזינו לפינתה של שושי בתכנית עניין משפחתי עם רחל פסטג:



    0 תגובות