"מאז גל הטרור מבקשים מאתנו לא להביא עובדים ערבים"

    "מאז שהחל גל הטרור כשלקוחות מתקשרים אלי כבר בשאלה השלישית הם בודקים אם אני בא לבד או בצוות ואם העובדים הם ערבים" כך אומר מוטי אקשוטי שעוסק בשיפוצים באמצעות גבס
    צבי הדס No Comments on "מאז גל הטרור מבקשים מאתנו לא להביא עובדים ערבים"

    מאז גל הפיגועים לקוחות חוששים שערבים יכנסו לביתם • כבר בתחילת השיחה נושא זה עולה באמצעות שאלה לגמרי ישירה • "אבל בלי מובילים ערבים, לא רוצה ערבי בדירה שלי"

    אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90
    "מאז שהחל גל הטרור כשלקוחות מתקשרים אלי כבר בשאלה השלישית הם בודקים אם אני בא לבד או בצוות ואם העובדים הם ערבים" כך אומר מוטי אקשוטי שעוסק בשיפוצים באמצעות גבס
    8:43
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on יצחק בריק: "הרמטכ"ל חייב להתפטר; אנחנו לא ננצח כך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "מאז שהחל גל הטרור כשלקוחות מתקשרים אלי כבר בשאלה השלישית הם בודקים אם אני בא לבד או בצוות ואם העובדים הם ערבים" כך אומר מוטי אקשוטי שעוסק בשיפוצים באמצעות גבס. לדבריו, מזה כמה חודשים קיימת מגמה של לקוחות שבודקים אם העובדים הם ערבים או יהודים.

    גם רועי מזרחי, בעלי האתר ask5 להובלות מסביר "בחודשים האחרונים כשאנחנו מדברים בטלפון עם לקוח שביקש הצעת מחיר, מהר מאוד נשמע משפט כמו "אבל בלי מובילים ערבים, לא רוצה ערבי בדירה שלי". מזרחי מסביר שהוא לא נכנס לדיונים פוליטיים ופשוט מתקדם כדי לנסות לסגור עסקה. לדבריו סוגיה זו מהווה בהחלט פקטור לסגירתה או נפילתה של עסקה. דברים אלו מחוזקים גם על ידי אקשוטי, לדבריו גם במקרה שלו לקוחות פוחדים שעובדים ערבים יכנסו לדירתם.

    אקושטי ומזרחי לא לבד. גם יוסי, צבעי עם ותק של 20 שנה, מעיד על מצב דומה. לדבריו מאז גל הפיגועים לקוחות חוששים שערבים יכנסו לביתם, לדבריו כבר בתחילת השיחה נושא זה עולה באמצעות שאלה לגמרי ישירה "שואלים אותי אם אני בא עם עובדים ערבים , ואומרים בצורה הכי ישירה שאם כן אז הם לא מעוניינים. ניתן להבין שהלקוחות חוששים לביטחונם"



    0 תגובות