אלעד • יוזמה מקומית להריץ את אשר נהרי לראשות העיר

    דוד קורצווייל | צילום: בועז לב ארי No Comments on אלעד • יוזמה מקומית להריץ את אשר נהרי לראשות העיר
    14:55
    08.05.24
    אתר קול חי No Comments on נחשף הקשר בין ארגוני שמאל בישראל למחאות האנטישמיות בארה"ב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוך המרוץ המתמשך של ראשי ש"ס בניסיון למצוא מועמד לראשות העיר אלעד, אנו מדווחים לראשונה על יוזמה של רבנים עסקנים מקומיים בעיר, המציעים את אשר נהרי, מי שיתכן וישב בעוד חודשיים על כסא ראש העיר באלעד.

    נהרי, תושב אלעד מהאבן הראשונה, חבר מועצת העיר, נציג העדה התימנית ומנהל לאומית שירותי בריאות בעיר, מעסקני העיר המוכרים מתבקש על ידי רבנים רבים והגאון רבי שמעון בעדני בראשם, להתמודד לראשות העיר.

    בשיחה עם הזירה המקומית מספר נהרי על השתלשלות העניינים: "קבוצת אברכים פנתה בנושא לכל הרבנים לבקשת הרב בעדני. הם החתימו על מכתב תמיכה קרוב לארבעים רבנים והעבירו את המכתב ליו"ר התנועה דרעי. כרגע אין לשס מועמד והם לוחצים עלי מאוד שאקח על עצמי את התפקיד. אני ש"סניק וכמובן שאם אתתמודד זה יהיה מטעם שס".

    היום בצהריים התכנסו בחשאיות קרוב לחמישים עסקנים ורבנים, מכל העדות והחוגים, גם נהרי הוזמן לשם מבלי שידע מי נשוא הכינוס. בכינוס הודיעו לנהרי כי הם מבקשים מאריה דרעי שיריץ אותו כי יש להם מועמד מוסכם. "הייתי מופתע מעוצמת התמיכה" הוא אומר ל'זירה מקומית'.

    האם אתה מסוגל לנצח בעיר?

    תראה, יש לי הסכמה מכל הציבור הספרדי ממש מקיר לקיר, דבר שאין אותו לאף מועמד אחר. אם מתחשבים בזה שהקהילות הספרדיות הן חמישים אחוז מהעיר, בנוסף להסכמה שלי מהתימנים, מקהילת ויז'ניץ ועוד,  אני יכול להביס כל מתחרה.

    ויתחרו בך?

    "לדעתי לא יהיו לי מתחרים" הוא מפתיע. "אני חבר של כולם, כי הרי בסוף צריכים לדאוג לכל התושבים בכל בעיה גדולה או קטנה, לתת תשומת לב לכל אחד".

    האם רב העיר הגר"מ מלכה תומך במועמדות שלך?

    לא אני מוביל את המהלך, אבל לדעתי הרב מלכה תומך בי. אנחנו ידידים בלב ונפש ואני חושב שישמח על כך.

    מה חסר באלעד היום?

    ראשית, צריך לחבר את הקהילות לחיבור אמיתי. צריך לעשות שיקום, הן בין מובילי הדעה, והן לשקם את העיר שהוזנחה חיצונית. צריך להחזיר את היופי הגשמי והרוחני. אני לא קוסם, אבל יחד עם יתר החברים נצליח. ב"ה כל מקום שהייתי הצלחתי להפריח את השממה ולעשות דברים טובים וגם באלעד. אני ייעזר על ידי אנשים מוכשרים.

    האזינו לכתבתו של גואל ועקנין על הנעשה באלעד, וכן ראיון נוסף עם אשר נהרי במהדורה המרכזית עם אברהם פרסטר 



    0 תגובות