פיגוע דריסה בירושלים: שלושה נפצעו קל; בנס נמנע אסון כבד

    חדשות קול חי 1 Comment on פיגוע דריסה בירושלים: שלושה נפצעו קל; בנס נמנע אסון כבד

    פיגוע דריסה בירושלים: לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה ובמד"א על דריסת שלושה אזרחים ברחוב תכלת מרדכי בירושלים וכתוצאה מכך נפצעו באורח קל. מהמקום נמלטו שני מחבלים רגלית ובמסלול בריחתם אותר נשק מאולתר מסוג "קארלו". כוחות משטרה ומג"ב רבים בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים במקום, וסורקים את האזור במטרה לאתר את החשודים. יעד המחבלים היה בית הכנסת 'נחלת עקיבא' המשמש מקום תפילה לאלפי תושבים. בחסדי שמים גלויים נמנע אסון כבד

    צילום: ללא קרדיט
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נס גלוי בירושלים: מחבלים ברכב אזרחי דרסו שלושה תושבים ברחוב תכלת מרדכי, התושבים נפצעו קל. המחבלים יצאו מהרכב והחלו במנוסה רגלית. במהלך הבריחה שלפו לפחות רובה קרלו אחד וניסו לירות אך ככל הנראה נוצר מחסום ברובה והם נטשו אותו בדרכם.

    מדוברות המשטרה נמסר עדכון ראשוני כי לפני זמן קצר התקבל דיווח על דריסת שני אזרחים ברחוב תכלת מרדכי בירושלים וכתוצאה מכך נפצעו באורח קל. מהמקום נמלטו שני מחבלים רגלית ובמסלול בריחתם אותר נשק מאולתר מסוג "קארלו". המשטרה מעדכנת כי מלבד הקרלו, המחבלים הביאו לזירה גם גרזן כחלק מהטבח שתכננו.

    כוחות משטרה ומג"ב רבים בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים במקום, וסורקים את האזור במטרה לאתר את החשודים. מחסום הוקם בצומת רמות ואף מסוק משטרתי סייע בחיפושים בירושלים. בתום סריקות ממשוכות נלכדו שני החשודים על ידי המשטרה בתוך בית עסק סגור באיזור והועברו לחקירת השב"כ.

    מסוק משטרתי מסייע בחיפושים בירושלים

    ללא קרדיט

    המחסום בצומת רמות

    ללא קרדיט

    גם במד"א עדכנו כי בשעה 07:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על שני הולכי רגל שנפגעו ככל הנראה מאותו רכב בשתי זירות שונות, אחד ברחוב תכלת מרדכי והשני ברחוב ירמיהו בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי בשתי הזירות לשני פצועים קל.

    מאוחר יותר עדכנה המשטרה כי עלה ל-3, מספר הפצועים בפיגוע. הפצוע השלישי במצב קל.

    על פי החשד, יעד המחבלים היה בית הכנסת 'נחלת עקיבא' ברחוב תכלת מרדכי – המשמש כשטיבלאך מרכזיים של 'גני גאולה' ורוממה, בו מתפללים בכל יום אלפי אנשים. כאמור, לגודל הנס נפצעו שניים במצב קל בלבד.



    1 תגובות

    מיין תגובות