נעצר פלסטיני בחשד למעורבות ב'פיגוע משיכה' בבנימין

    חדשות קול חי No Comments on נעצר פלסטיני בחשד למעורבות ב'פיגוע משיכה' בבנימין

    כוחות שב״כ וצה״ל עצרו לפני מספר ימים את מחמד אבו עליה, בן 22, תושב הכפר מע׳יר בבנימין, בחשד למעורבותו בפיגוע המטען שהוטמן מתחת לדגל פלסטין סמוך לבנימין, בו נפצע אזרח ישראלי. בחקירתו בשב״כ קשר עצמו אבו עליה לייצור המטען וביצוע הפיגוע. כמו כן, במהלך מעצרו הוסגרו חומרים מהם חשוד כי ייצר את המטען. חקירתו בשב"כ נמשכת

    צילום: ללא קרדיט
    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבועיים וחצי לאחר פיצוץ המטען בבנימין, נעצר המחבל: כוחות שב״כ וצה״ל עצרו לפני מספר ימים את מחמד אבו עליה, בן 22, תושב הכפר מע׳יר בבנימין, בחשד למעורבותו בפיגוע המטען שהוטמן מתחת לדגל פלסטין סמוך לבנימין, בו נפצע אזרח ישראלי.

    בחקירתו בשב״כ קשר עצמו אבו עליה לייצור המטען וביצוע הפיגוע. כמו כן, במהלך מעצרו הוסגרו חומרים מהם חשוד כי ייצר את המטען. חקירתו בשב"כ נמשכת.

    כזכור, לפני כשבועיים וחצי, התפוצץ מטען חבלה על אזרח ישראלי בבנימין, סמוך לכוכב השחר. על פי הדיווח מדובר ביהודי שהוריד דגל אש"ף שמולכד במטען שהוטמן תחתיו. הוא נפצע קל מאד ולאחר טיפול גורמי רפואה במקום, הוא המשיך עצמאית בנסיעה.
    פיצוץ מטען החבלה שהוטמן מתחת לדגל פלסטין בבנימין

     

    על פי גורמי הביטחון מדובר היה ב"פיגוע משיכה". במסגרתו, הנוסע היהודי ירד מרכבו לתלוש דגל פלסטיני שנתלה במקום בכוונת מכוון, ואז הופעל המטען שהוטמן תחתיו על מנת לפגוע קשות במי שיסיר את דגל הטרור.

    מהצלה יו"ש ללא גבולות עדכנו על "נס בכביש 458 סמוך לכפר המרצחים אל מועייר". לדבריהם: "יהודי שהוריד דגל אשף ממולכד נפצע קל מאד טופל במקום בשלב זה לא רצה פינוי והמשיך בנסיעה".



    0 תגובות