נִצְּחוּ אֶרְאֶלִּים אֶת הַמְּצוּקִים: מרן הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל

    אתר קול חי 2 Comment on נִצְּחוּ אֶרְאֶלִּים אֶת הַמְּצוּקִים: מרן הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל

    אבל בעולם היהודי: בביה״ח מעיני הישועה נלקח לבית עולמו מרן ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק״ל. בן 100 שנים בפטירתו | וכׇּל־בֵּ֣ית יִשְׂרָאֵ֔ל יִבְכּוּ֙ אֶת־הַשְּׂרֵפָ֔ה אֲשֶׁ֖ר שָׂרַ֥ף ה'

    צילום: Shlomi Cohen/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נִצְּחוּ אֶרְאֶלִּים אֶת הַמְּצוּקִים וְנִשְׁבָּה אֲרוֹן הַקֹּדֶשׁ: העולם היהודי אבל על הילקחו לבית עולמו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק״ל. בן 100 שנים בפטירתו.

    בימים האחרונים היה הרב אדלשטיין מאושפז בבית החולים מעייני הישועה, לאחר הידרדרות במצבו הרפואי ובשעה האחרונה חלה הידרדרות נוספת ורופאי בית החולים ביצעו עליו החייאה ממושכת, אך בסיומה השיב מרן את נשמתו הטהורה ליוצרה.

    מרן הרב אדלשטיין שימש כראש ישיבת פוניבז' בבני ברק, נשיא מועצת גדולי התורה של דגל התורה, ונשיא ועד הישיבות.

    מסע הלווית מרן ראש הישיבה זצ"ל יצא בשעה 15:30 מהיכל ישיבת פוניבז' בגבעה בבני ברק לבית החיים נציבי ישיבת פוניבז' שם ייטמן.

    מסלול ההלוייה יעבור ברחובות רבי עקיבא, סוקולוב וחזון איש בדרכה לבית החיים פוניבז'. גבעת הישיבה תהיה סגורה לקהל הרחב. נשים יתרכזו ברחובות האדמ"ור מגור הרב לנדאו והרב שך.

    "אובדן גדול לעם ישראל": תגובות רבות לפטירת מרן זצ"ל



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הרב שטרנבוך לא יגיעה ללויה עקב חולשותו

    2. 1

      עומר ברלב- "יש קונה עולמו בשעה"- בקש סליחה ומחילה ממרן לפני קבורתו על שציערת אותו כל כך לפני מותו. שתזכה לחזור בתשובה שלימה. תלמד מה זה עם ישראל האמיתי מתוך תיעוד הלוויה, הלוואי שהקב"ה ירחם על נשמתך