"יש להם הצעות ועצות" נתניהו בברקס: "נקבל בעצמנו ההחלטות"

פנחס בן זיו No Comments on "יש להם הצעות ועצות" נתניהו בברקס: "נקבל בעצמנו ההחלטות"

"הממשלה תאשר היום את 'תכנית תקומה' לשיקום יישובי עוטף עזה": ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה השבועית: "מחבלי החמאס ביקשו לעקור אותנו – אנחנו נעקור אותם ונעמיק שורש. נבנה את ארץ ישראל ונשמור על המדינה שלנו". בהתייחס ללחצים המדיניים אמר: "אני מודה לידידינו על תמיכתם בהגנת ישראל אבל אני רוצה להבהיר – את ההחלטות שלנו אנחנו נקבל בעצמנו"

צילום: מעיין טואף / לע״מ
20:05
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on טרגדיה: הלוחמים שנפלו ברצועה נהרגו מאש כוחותינו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע הדריכות לקראת תגובה על המתקפה האיראנית בראשית השבוע; ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר את ישיבת הממשלה בהתייחסות ללחצים המדיניים על ישראל: "אני בא עכשיו מפגישות עם שרי החוץ של בריטניה וגרמניה. אמש שוחחתי עם ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק, ובקרוב אני גם אשוחח עם מנהיגים נוספים. אני מודה לידידינו על תמיכתם בהגנת ישראל ואני אומר את זה, גם תמיכה במילים וגם תמיכה במעשים. יש להם גם כל מיני הצעות ועצות, אני מעריך את זה, אבל אני רוצה להבהיר – את ההחלטות שלנו אנחנו נקבל בעצמנו, ומדינת ישראל תעשה כל מה שצריך כדי להגן על עצמה".

"הממשלה תאשר היום את "תכנית תקומה" לשיקום יישובי עוטף עזה. אנחנו נשקיע סכום גדול מאוד של 19 מיליארד ש"ח כדי להזניק את יישובי עוטף עזה לדורות. אנחנו נשקיע בדיור, בתשתיות, בחינוך, בתעסוקה, ברפואה ועוד. מחבלי החמאס ביקשו לעקור אותנו – אנחנו נעקור אותם ונעמיק שורש. נבנה את ארץ ישראל ונשמור על המדינה שלנו".

יצויין, כי ישיבת הממשלה מתכנסת היום באופן חריג לאחר שנדחתה ביום ראשון בשל המתקפה האיראנית הכושלת.



0 תגובות