הצטלם בחג? הביקורת המפתיעה שספג נתניהו – והמחיקה

    אליהו גרין 1 Comment on הצטלם בחג? הביקורת המפתיעה שספג נתניהו – והמחיקה

    ראש הממשלה נתניהו אירח חיילים בודדים לליל הסדר ופרסם תמונה שצולמה לכאורה בחג וספג ביקורת מצד גורם מפתיע. בהמשך הגורם מחק את התגובה, לאחר שקיבל שיחה מגורם אחר המקורב לראש הממשלה

    ישיבת ממשלה שבועית בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו במשרד ראש הממשלה בירושלים Photo by Kobi Gideon / GPO צילום: קובי גדעון / לע"מ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו עורר סערה לאחר שאירח במהלך החג חיילים בודדים ופרסם תמונה יחד עם החיילים, שנראה היה שצולמה בחג.

    נתניהו פרסם את התמונה עם צאת החג וכתב: "שרה ואני אירחנו חיילים וחיילות בודדים לליל סדר פסח מרגש. החיילים והחיילות שעלו מארה״ב, קנדה בריטניה, צרפת, איטליה, רוסיה ודרום אפריקה משרתים ביחידות קרביות, ורובם לחמו בעזה".

    נתניהו הוסיף: "השארנו כיסא ריק במרכז שולחן הסדר ועליו הצגנו תמונות של כל 133 החטופים והחטופות שעדיין נמצאים בשבי חמאס. אני מחויב להשיב את כל החטופים הביתה. אני מברך את החיילים והחיילות על שבחרו לקשור את גורלם למדינת ישראל, ולקחת חלק במאמץ הדורות לגבור על אלה שקמים עלינו לכלותנו".

    באופן מפתיע, מי שמתח ביקורת חריפה על פרסום התמונה, הוא לא אחר מדובר צה"ל לשעבר אבי בניהו, שמיד לאחר מכן בחר למחוק את דבריו. "גם לע״מ וגם צה״ל לא מצלמים בשבתות ובחגים", כתב בניהו. כדובר צה״ל לא אישרתי מעולם צילום בליל הסדר עם רמטכ״ל, שר או ראש ממשלה. למרות שמאוד רציתי (וגם הם). גם לא כיועץ שרי ביטחון".

    עוד הוסיף דובר צה"ל לשעבר: "אלו הן הנחיות הרב הראשי לצה״ל וכבדנו אותם, או שהפעם צילמו בחג, או שקראו לחיילים להגיע לצילום לפני כניסת החג". כאמור, מאוחר יותר מחק בניהו את התגובה, לאחר שלפי דיווח בפרגוד הוא קיבל שיחה מנתן אשל, המקורב לראש הממשלה שטען באוזניו כי התמונה צולמה בערב החג.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא הבנתי, 'ערב החג' מבחינתם זה לפני החג או בחג?