שנה שלישית ברציפות למיזם "כל דכפין" של 'לב נעמי'

    אבי יעקב No Comments on שנה שלישית ברציפות למיזם "כל דכפין" של 'לב נעמי'

    עשרות קשישים וניצולי שואה עריריים חגגו את ליל הסדר יחד עם חיילים בודדים בבית מלון בירושלים. "אתה יושב בליל הסדר עם אנשים שעברו שואה ושרים ביחד: "שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו והקב"ה מצלינו מידם", זה מעניק עוצמות אדירות"

    צילום: יח"צ
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבר שלוש שנים שבארגון החסד 'לב נעמי', מארחים עשרות קשישים וניצולי שואה עריריים בבית מלון לליל הסדר. השנה הוחלט בארגון לנוכח מצב המלחמה לשלב יחד בין ניצולי השואה לבין לוחמים בודדים שאין להם היכן לחוג את ליל הסדר.

    "שכרנו עשרות חדרים במלון "הרברט סמואל" בירושלים", מספרים בהנהלת הארגון ומוסיפים: "קיווינו שאנו עושים את המעשה הנכון. מסתבר, שהיה זה שילוב מבורך שהוכיח את עצמו מעל ומעבר ונתן תעצומות נפש לכל החוגגים והמשתתפים".

    הרב עורך הסדר ניווט במיומנות בין המשתתפים והרקעים השונים ונתן לכל המסובים להביא לידי ביטוי את תחושת החירות שאותה הם חשים. התגובות שהגיעו לאחר החג לא הותירו ב'לב נעמי' וב'חסדי נעמי' עין יבשה. ניצולי שואה תארו כי זו פעם ראשונה בחייהם שחוו סדר עוצמתי כל כך. ואילו הלוחמים שעברו בחודשים האחרונים תקופה לא קלה, קיבלו חיזוק משמעותי לשורשים ולהבנה שהם חלק ממשהו גדול, עוצמתי ורב שנים.

    "פתאום הבנו שאנחנו עם שנרדף כבר אלפי שנים. אתה יושב בליל הסדר עם אנשים שעברו שואה ושרים ביחד: "שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו והקב"ה מצלינו מידם", זה מעניק עוצמות אדירות", תאר אחד המשתתפים במכתב תודה ששלח.

    הרב משה כהן, מנכ"ל 'לב נעמי', מציין את מתנדבי הארגון שהמתינו לבאים בפתח המלון בחיוך רחב, העניקו שי לכל אורח ואף השאירו להם בחדריהם מתנת חג.
    "היתה לכל האורחים תחושת משפחתיות ושייכות, אווירת חג מרוממת ואווירה של בני חורין. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ולתורמים היקרים שמאפשרים לנו את הפרוייקט החשוב הזה".



    0 תגובות