אלוף במיל' רון-טל נגד דברי גלנט: "זה מחליש אותנו"

    אבי מימרן No Comments on אלוף במיל' רון-טל נגד דברי גלנט: "זה מחליש אותנו"

    "אסור ליצור תקופה של ריק בניהול הרצועה כי החמאס יתבסס בחזרה": אלוף במיל' יפתח רון טל הערב ב'מהדורה המרכזית' על סערת השליטה ברצועה: "מי שצריך לנהל את העניינים האזרחיים ברצועה זה צה"ל. כל אופציה אחרת משמעותה חזרת החמאס, בשביל זה נלחמנו?". עוד אמר: "את השמדת החמאס היה אפשר לעשות תוך מספר שבועות. אני לא מבין מדוע רפיח לא נכבשה כבר בשבוע הראשון. זה עוד ייחקר"

    יפתח רון טל צילום: Hadas Parush/Flash90
    11:45
    29.05.24
    קובי פינקלר No Comments on הותר לפרסום: שלושה לוחמים נפלו בפיצוץ מטען ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    "זה מחליש אותנו. אי אפשר לנהל כך מלחמה": אלוף במיל' יפתח רון-טל שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והתייחס לסאגה הפוליטית לאחר נאומו של שר הביטחון גלנט בשעות אחר-הצהריים: "לא ייתכן שראש הממשלה ושר הביטחון לא יהיו מתואמים ביניהם. אנחנו מצפים מהם לתמוך בחיילים הנלחמים בחזית ולא לייצר חוסר יציבות. זה מצב בלתי נסבל".

    ולגופו של עניין: "אני נחרד מהאפשרות שחמאס ימשיך לשלוט ברצועת עזה. למה אנחנו לא לומדים כלום מהעבר? הכנסנו את ערפאת ואוסלו היא הסיבה שהובילה למציאות הנוכחית. גם אם נכניס לרצועה את הרשות – הם בעצמם חמאס, רוב תושבי יו"ש תומכים בחמאס".

    רון טל: "אסור ליצור תקופה של ריק בניהול הרצועה כי החמאס יתבסס בחזרה. מי שצריך לנהל את העניינים האזרחיים ברצועה זה צה"ל. כל אופציה אחרת משמעותה חזרת החמאס, בשביל זה נלחמנו?".

    בהמשך אמר: "את השמדת החמאס היה אפשר לעשות תוך מספר שבועות. מי העריך שזה ייקח שבעה חודשים ועדיין לא נראה את הסוף. אני לא מבין מדוע רפיח לא נכבשה כבר בשבוע הראשון. זה עוד ייחקר".



    0 תגובות